Hallo
Ik heb een probleem en hopelijk kan iemand me tips geven.Mijn 7 weken oude dochter wil niet in haar bedje slapen.Heb al veel dingen geprobeert.We bakeren haar al in,en ik heb al eens een voedingskussen in haar ledikant gelegd.Ze slaapt alleen in de kinderwagenbak.Speentje spuugt ze gelijk uit,maar ze is wel moe.Meestal als ik haar er na 3 kwartier weer uit haal en in de kinderwagenbak leg slaapt ze.Wie kan me helpen
Groetjes sabrina
Kinderwagenbak in ledikant zetten? de bak is natuurlijk wat kleiner en dicht aan de zijkant dus misschien voelt ze zich er meer beschermt in… Heb je haar ook in een wiegje gehad, of heeft ze dit al vanaf haar geboorte?
succes in ieder geval!
groetjes,
Louise
kinderwagenbak in het ledikant zetten , tis vaak te groot voor ze zo heeft juul ook 3 maanden geslapen in haar bakkie(we hadden er even 1 geleend zodat ik niet de hele dag de boel heen en weer hoefde te slepen)
Hallo bedankt voor jullie berichtje.S’nachts doen we haar ook in de kinderwagenbak en zetten die als ze slaapt wel in haar ledikant.Maar ik dacht dat als we haar langer in die bak houden dat ze dan helemaal niet meer in haar ledikant wou slapen,maar dat valt dus wel mee?
groetjes Sabrina
Ze is nu natuurlijk in verhouding van het bed nog zo klein… kan me voorstellen dat ze het gewoon eng en groot vind. Als ze zelf wat groter word, is het bed ook niet meer zo groot. Bovendien past ze vanzelf niet meer in de wandelwagenbak om lekker te slapen 's avonds
Elise lag in een wiegje tot een maand of 4-4,5 en daarna is ze naar het ledikantje verhuist, dit ging meteen goed. maar 7 weken, toen lag ze nog lekker naast mama in d’r wiegje hoor, een stuk kleiner!
denk dat het wel goed komt!
groetjes,
Louise
Ja dat is ook zo.Ben nou gerust gesteld
Dank jullie wel
@mamasabrina wrote:
Hallo bedankt voor jullie berichtje.S’nachts doen we haar ook in de kinderwagenbak en zetten die als ze slaapt wel in haar ledikant.Maar ik dacht dat als we haar langer in die bak houden dat ze dan helemaal niet meer in haar ledikant wou slapen,maar dat valt dus wel mee?
groetjes Sabrina
dat komt vanzelf goed hoor , daar hoef je je geen zorgen over te maken :thumbup:
Senne heeft ook eerst een tijd in de wandelwagenbak geslapen, daarna in het ledikant.
Heb je al geprobeerd om het hoofdeinde iets omhoog te brengen door er een handoek onder te leggen o.i.d?
Dat heeft hier bij beide kindjes geholpen :thumbup:
Rick wilde de eerste tijd ook niet in zijn bedje slapen hoor. In de kinderwagenbak, wipstoel of box ging hij wel slapen. Is vanzelf goed gekomen want sinds een week of 3 slaapt hij alle slaapjes in zijn ledikant.
Komt vanzelf goed hoor. Nu gewoon lekker doen waar jij en je dochter je het prettigst bij voelen.
Groetjes Renate
Sanne wilde ook alleen in de wandelwagenbak slapen en na 2 maanden ging het ledikant steeds beter. We leggen haar wel helemaal bovenaan in bed nu en dat vindt ze erg vertrouwd. Legden we haar onderaan in bed was het meteen schreeuwen en nu nog steeds. Bovenaan in bed geeft schijnbaar ook meer een vertrouwd gevoel.