we hebben een leuk ledikant met lattenbodem en dan een matrasje er bovenop. Nou hebben we vanmiddag een schoon lakentje en dekentje erover gelegd maar het bungeltje los aan de onderkant je ziet het hangen.
Nou bedacht ik om er plaat met gaten erin voor (ventilatie) over de lattenbodem heen te leggen maar kan dat wel?
Heeft iemand misschien ook ooit dit probleempje gehad en hoe opgelost?
Stoor me er aan zie het zo hangen en dat is niet mooi
Kun je het niet zover instoppen tot het echt helemaal onder het matrasje zit?
En als dit een antwoord is wat nergens op slaat :mrgreen: dan komt dat omdat ik je probleem niet helemaal snap :think:
Heb je geen foto?
Ik heb ook gewoon een lattenbodem maar er bungelt niks onderuit.
Zou ik me trouwens ook flink aan kunnen storen
Onze bodem bestaat uit zo? plaat die je beschrijft dus dat kan wel…
Maar je kunt ook met het onderstoppen het matras iets optillen en het er goed onderstoppen met je hele arm eronderdoor zodat het netjes over de latten ligt dan bungelt het minder.
@mar27 wrote:
Kun je het niet zover instoppen tot het echt helemaal onder het matrasje zit?
En als dit een antwoord is wat nergens op slaat :mrgreen: dan komt dat omdat ik je probleem niet helemaal snap :think:
Heb je geen foto?
Ik heb ook gewoon een lattenbodem maar er bungelt niks onderuit.
Zou ik me trouwens ook flink aan kunnen storen
Hihihi nee inderdaad daar kan ik niks mee :mrgreen:
Nee even geen foto voor je dat maakt hetwel duidelijker maar die heb ik dus even niet.
@mama tina wrote:
Onze bodem bestaat uit zo? plaat die je beschrijft dus dat kan wel…
Maar je kunt ook met het onderstoppen het matras iets optillen en het er goed onderstoppen met je hele arm eronderdoor zodat het netjes over de latten ligt dan bungelt het minder.
Oke nou dat is wel prettig om te weten dan :thumbup:
Helaas gaat dat laatste niet lukken. Kan niet ver genoeg voorover bukken
Maar bedankt
…
@@nouk wrote:
Een matrasbeschermer onder je matrasje :thumbup: . Hebben we hier ook en er ‘bungelt’ niets :lol: . Dus tussen je lattenbodem en matrasje.
Bedankt voor de tip :thumbup:
hier ook een matrasbeschermer, dat is zo een kokosvezel achtige mat die echt bedoelt is voor tussen matras en lattenbodem. :thumbup: