heeft hele afdrukken en rode schrale plekken van de kokosmat… maar nog geen pasje…
Blijft stug liggen… :mrgreen: :mrgreen:
Ik ga er morgen maar persoonlijk achteraan. Er was mij verzekerd dat ie verstuurd was…
- :mrgreen: Als ik het ook niet zelf regel :mrgreen: *
Ik heb geen specifiek antwoord ontvangen over jullie pasjes ik weet slechts dat er vertraging was bij het verzenden. De vetraging wordt deze week recht getrokken is mij verzekerd.
Wij verzorgen de verzending dus niet zelf
Ikke heb vorige week ook een pasje gekregen! Via de achmea :dance:
Lief he :mrgreen:
vertrouwt op ruudjuh
auw auw auw… gaat ook andere deurmat halen, kokosmatje slaapt niet lekker, zeker niet als je zwanger bent en je al twee weken ligt :wall: :wall: :wall:
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
ruud je acties hebben gewerkt hoor… ik mocht sinds gisteren EINDELIJK van de kokosmat af :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
ofwelll… ik heb mijn pasje!!!
Daar mag op gedronken worden! :thumbup:
Ik heb ook ineens zo’n pasje. Met dank aan Zilveren Kruis. Ben je al drieduizend jaar lid krijg je na die drieduizend jaar pas een pas :mrgreen:
Ik kreeg wel de groeten van jullie. Stond onderaan de brief
Lydia, Lieverd :-*
Je bent weliswaar al 3000 jaar lid van het forum maar nu pas echt van Kindje op Komst. :dance:
Ga maar eens inloggen. Kun je een website maken en nog veeeeeeeeeeel meer. :mrgreen:
@ruud wrote:
Lydia, Lieverd :-*
Je bent weliswaar al 3000 jaar lid van het forum maar nu pas echt van Kindje op Komst. :dance:
Ga maar eens inloggen. Kun je een website maken en nog veeeeeeeeeeel meer. :mrgreen:
Nou, dat ging ik even proberen maar die leuke brief heb ik niet meer :oops: en hoe log in dan in? Ik heb wel een nummer…
Help!
PB mij dat nummer even dan regel ik morgen je login 8)
Ik vroeg me even iets af.
Ik ben lid van Kindje op komst (ik betaal in ieder geval nog steeds automatisch), maar ik heb al een hele tijd geen pas gekregen.
Klopt dat?
De oude is intussen allang verlopen…
Mail even naar ledenservice dan zoeken we het voor je uit.