ledenpas

ikke wel hoor !!!

Ik heb een pas zonder logo van de Diner jaarkaart.

Dus nu krijg ik geen korting???

hallo,

ik heb ook een pas zonder logo van een dinerkaart!

hoe kunnen wij dan van de korting genieten??

groetjes silvia

Dames,

Als jullie van plan zijn om gebruik te maken van de DinerJaarKaart actie kun je een nieuw pasje aanvragen. (Via het ledenservice emailadres)

Alle bestaande leden krijgen aan het eind van het eerste jaar lidmaatschap automatisch de vraag of zij willen verlengen. Na de eventuele verlenging ontvang je een nieuw pasje. Op dit nieuwe pasje staat dus ook meteen het DJC lgo.

Groetjes,

Ruud

toppie :thumbup: …allemaal dingen die mama leuk vind, dus nu maar iemand vinden die met mama mee gaat…naar die beauty onderdelen…

de rest tja dat vind papa ook erg leuk.

wel jammer dat dierentuin Amersfoort er niet bij staat…misschien kunnen jullie dat nog voor elkaar krijgen? :inlove:

maar we gaan zeker ff checke :thumbup: :thumbup: :thumbup: :dance: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Thanx Colle!

De voordelen blijven zich ontwikkelen, dus regelmatig even via je login de voordelen checken!

:wink:

leuk…misschien een ideetje om ook echte papa dingetjes te creeren…

iets wat mannen leuk vinden om met hun kleintje te doen…

dat zie je eigenlijk nooit…voor mannen korting met hun kindje(s)

tsja tís maar een brainwave

is er ook voordeel voor de belgen onder ons?

kunnen we wel lid worden want vind deze site echt toppie :thumbup:

Chipie,

De online voordelen zoals je website maken etc. worden natuurlijk niet belemmerd door de grenzen. De andere voordelen zoals kortingen bij echo bureaus etc. zijn vooralsnog alleen in Nederland geldig.

ledenpasje??? wanneer krijg je die dan toegestuurd? Ik ben wellicht ongeduldig, maar ik wil het ik wil het ik wil het :mrgreen:

Nieuw: Aanbevelings programma. Verdien punten waarmee je leuke dingen kunt kopen

En waar kun je die punten dan mee verdienen?!?!?!

Debsss,

Het is een soort aanbevelingsprogramma. Als jij bijvoorbeeld tzt iemand lid maakt krijg je “spaarpunten” hiermee kun je vervolgens weer leuke items met korting of als je veel punten hebt zelfs gratis krijgen.

Dit gedeelte is nog in ontwikkeling en wordt zsm gelanceerd.

@beebiedroom het kan soms even aanlopen maar deze week wordt er weer een batch verzonden.

:cry: :cry: :cry: ik zat er niet bij :cry: :cry: :cry: ???

Blijf braaf bij mijn brievenbus liggen tot ik hem heb…

Stuur mij even via PB je lidnummer dan kijk ik in welke batch jij zit.

en???/ weet je al wat meer??

Hoi,

Je pas is verzonden dus ik zou zeggen hou de brievenbus maar even in de gaten. :wink:

**lligt voor brievenbus… auw kokosmat :wall: ***

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ik heb het pasje gekregen toen ik mijn kraampakket binnenkreeg afgelopen jaar november.

Nu wil ik vragen wanneer ik dan bericht krijg als ik eventueel mijn site wil verlengen.

Alvast bedankt!

In elk geval voor het aflopen van het jaar dus half oktober denk ik uit mijn hoofd. :wink: