ledenhoekje.....?

Ik wilde een vraag plaatsen in het ledenhoekje, maar nu krijg ik een melding dat alleen modies een nieuw onderwerp mogen openen. Hoe zit dat? Is dat sinds de “reorganisatie” van de topics gebeurt, want daarvoor kon het wel (zie ook de topics daar… geopend door verschillende mensen en niet alleen modies).



Ik wilde overigens vragen, wanneer er weer wat gaat gebeuren met de websites van het ledenhoekje. Ik zou nl. zooooo graag smilies willen kunnen plaatsen in de tekst, tekst aanpassen (kleur, cursief etc), links willen kunnen toevoegen, foto’s vergroten, mijn zw.banner op de eerste pagina kunnen zetten, een Engelse vertaling maken etc. etc. Een heleboel dingen zijn al een hele tijd geleden aangegeven en er werd beloofd dat er naar gekeken werd… maar ik zou zou graag weer eens wat nieuwe mogelijkheden zien. Ik vind de sites nl. erg leuk en makkelijk te bedienen, maar een beetje meer flexibilteit en mogelijkheden zou leuk zijn (als ik het vergelijk met andere babysites bv.).



Hoop niet dat jullie mij lastig vinden :oops:

We zijn er constant mee bezig, ik kijk straks even naar die instelling van het forum. Er zal bij het verplaatsen wel een instelling veranderd zijn (foutje van mij) :oops:



Voorlopig kun je inmiddels al bij een redelijk aantal echo bureaus korting krijgen op een pret echo!





update:

Julie kunnen weer posten in het ledenhoekje topic!