leden in het buitenland

Hallo,



Ik wilde even vragen of leden in het buitenland ook lid kunnen worden? Bij het inschrijfformulier lijkt net nl. alleen maar voor NL te kunnen. Ik heb wel een NL girorekening overigens, maar die staat weer op een ander adres. En mochten er nog geen 10.000 leden zijn dan zou ik misschien ook een boek krijgen, maar dat wordt dan waarschijnlijk ook niet zomaar naar het buitenland gestuurd (Duitsland in mijn geval)?

Antwoord op je vraag heb ik helaas niet… Maar, wat zie ik…?? Zwanger…?? :mrgreen:



Gefeliciteerd meis…!!!

Als je een Nederlandse rekening hebt is het geen probleem. Je kunt de standaard procedure volgen.



Voor eventuele leden die geen nederlandse rekening hebben kunne we altijd een speciale procedure starten. Je kan dit aangeven via een persoonlijk bericht.

Dank voor het antwoord Ruud, ik ga me dan gewoon op het adres van mijn schoonouders opgeven. Dat kan helaas pas als ze het weten dus nog een paar weekjes geduld…



Yolanda: het is ongeloofelijk hè? Wij zijn ook nog een beetje beduusd. Maar vooral heel blij :inlove: