lcd tv

Voor in de keuken zoek ik een lcd tv, die opgehangen kan worden.

Het is bedoeld voor een snelle blik op de tv, of voor de playstation.

Het moet zo goedkoop mogelijk, want we hebben een prima tv in de woonkamer.



Iemand een idee waar ik een (nieuwe) lcd op de kop kan tikken voor weinig?

Had al bij media markt geinformeerd, maar die geven geen prijzen per telefoon en ik woon te ver weg om even te gaan kijken.

ik heb wel eens gehoord dat mediamarkt helemaal niet zo goedkoop is :think:

je kan eens neuzen op internet, bijv bij postorder bedrijven, kijkshop etc.

er is ook zòn site waar je kunt vergelijken.

Hier hebben we het geluk dat een mediamarkt en een bcc naast elkaar zitten. Zo halen we de prijzen weg bij de mediamarkt en gaan ermee naar de bcc en zo krijgen we daar nog korting. maar inderdaad mediamarkt is niet altijd de goedkoopste. Wij neuzen altijd veel via internet en kijken en vergelijken op kieskeurig.nl

Nee, de mediamarkt is zeker de goedkoopste niet hoor ! Je woont in Overijssel, heb je niet de mogelijkheid om even de grens over te gaan ? In Duitsland liggen de prijzen lager.



En het is de moeite waard om even op marktplaats te kijken. ZOek dan naar advertenties bij je in de buurt zodat je langs kunt gaan om te kijken of het wat voor je is.

En op Kieskeurig zou je dan kunnen kijken hoe het merk/type uit de test komt.

Bij de Mediamarkt kun je ook niet echt onderhandelen over de prijs. Blokker heeft ook weleens aanbiedingen dacht ik met tv’s. Ligt het over de grens echt zo laag? Ik heb er gekeken voor een AEG wasmachine, ik dacht is duits dus vast goedkoper. Het scheelde idd 50 euro, maar dan had ik er een duitse tekst op, dus toch maar in NL gekocht. Maar misschien ligt het met tv’s anders…

Niet de goedkoopste oplossing misschien maar bij Wehkamp hebben ze ivm het EK een aantal LCD tv’s in de aanbieding vanaf 269 euro (48cm).

bij ons in het darrup zit een klein winkeltje die der in handelt (van alles wat) … 2e hands en nieuw… hebben ze dat bij jullie dat ook nie in de buurt



anders zou ik het ook nie weten… maar dacht dat de aldi ze ook had staan/liggen voor weinig… althans hier in het dorp wel…



liefss :vlinder:

Ik vraag me eigenlijk af of het niet een optie is om bv zo’n draagbaar dvd-spelertje op te hangen?

Die dingen worden veeeeel verkocht en zijn daardoor vaak stukken goedkoper. Het is dan alleen de vraag of je de kabels van bv een Playstation erop aan kunt sluiten. :think:

Klein zijn ze iig en dat was iig een voorwaarde, veel kleiner dan dat zijn ze ws niet te krijgen. :thumbup:

Even een kleine opmerking over Media Markt: dat ze niet goedkoop zijn merk je zeker als er iets stuk gaat. Tip: ga naar de producent en niet naar Media Markt als je apparaat mankementen vertoont…

'k Spreek uit ervaring…



Wij zijn ook op zoek naar een TV en wij ontdekten dat Block net een stukje goedkoper is dan MM en It’s (Alexandrium is toch wel erg gemakkelijk :smiley: )



Als je toch naar MM wil (ik weet niet waar je woont in Overijssel), maar er zit er in ieder geval één in Zwolle en volgens mij ook in Hengelo…



Succes!

Bedankt voor alle reacties, media markt is dus geen goede optie.

Misschien heeft blokker ofzo binnenkort een aanbieding… :think:



Op de dvd spelertjes die ik heb gezien zit geen playstation aansluiting, anders was het wel een optie :thumbup:

wat media markt betreft, de prijzen kunnen nog verschillen per mediamarkt. Aanbieding bij de ene mediamarkt blijkt bij een andere geen aanbieding te zijn :wall:



En idd onderhandelen bij de mediamarkt is idd not done :roll:



Meestal zoeken wij ook eerst op internet naar wat we willen hebben en bekijken dan de prijzen en checken dan ook nog ff de prijzen bij diverse winkels hier in de buurt



Succes,

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Toevallig zijn er bij de media markt deze week wel de plasma en lcd tv’s met 20% korting :wink: