LCD of LED TV waarmee films in Divx/AVI te zien zijn??

Voor onze slaapkamer hebben wij er een die via de USB poort gedownloade films (Divx) kan afspelen. Weet niet of ik het merk mag noemen.



Voor onze huiskamer zoeken we er ook zo een, maar dan in 32 (81 cm) of 37 inch (94 cm).



Ik kan uit alle specificaties niet eruithalen of dat deze mogelijkheid op de TV zit.

Alleen een USB aansluiting is namelijk niet voldoende.



Heeft iemand een TV die dit kan en zo ja graag wil ik dan weten welke dat is? En of je er tevreden mee bent…



THX

Wij hebben een lg maar die is 72 cm ofzo. Ik heb toen via google de usb mogelijkheid opengezet en las toen ook over grotere versies, maar ja welke types dat waren :think:



Anders misschien even googlen erop?



Succes :thumbup:

Het is niet wat je vraagt, maar wij hebben een mediastreamer beneden en die speelt ook alles af. Draadloos ook, dus als ik mijn laptop aan heb dan speelt hij alles af. Ook dvd (vob).



Mediastreamers zijn niet zo heel erg duur, alleen het is wel weer een extra apparaatje.

Zo’n mediaspeler zaten we ook al aan te denken. Kan je mij in dummy-taal uitleggen hoe dat werkt?



Ik heb op mijn vaste pc veel films staan (AVI-Divx-Xvid) Hoe zal de kwaliteit daarvan zijn op TV? Op een kleiner scherm (60 cm monitor) kan dat best goed, maar hoe groter het beeld hoe minder scherp toch?



Ik speel trouwens alles via de pc af met VLC player en niet met Divx player, dat werkt op een of andere manier vaak niet…



Heb van LG trouwens wel te horen gekregen welke TV’s Divx HD ondersteunen:



Alle LE3000, LE5000 en LX modellen hebben ondersteuning voor DIVX-HD.

Afhankelijk van uw verdere eisen kunt u hier uw keuze op baseren.

De mediaplayer sluit je aan op de TV. In die van ons kan je ook een usb stick doen, dus dan werkt het hetzelfde als dat je een usb poort in je tv hebt zitten.

Ik kan hem ook benaderen via ons wifi netwerk. Via de mediaplayer maak ik verbinding met een map op mijn laptop die ik gedeeld heb en daar zet ik dan de films in.



De kwaliteit van de filmpjes is zeker belangrijk, maar het zal op je tv niet uitmaken of je ze via usb of via een mediaplayer afspeelt. Als je ze in HD download dan zijn ze volgens mij altijd goed maar dat weet ik niet zeker.



Hopelijk kun je hier iets mee :smiley: . Er zijn trouwens ook genoeg mediaplayers te vinden met harde schijf, dat lijkt mij ook erg handig want dan zet je ze daar op en hoef je tijdens het afspelen niet je laptop aan te hebben of ze eerst op usb te zetten.