lawaai

Als Ivan iets hoort wat te hard is begint hij heel zielig een pruil lipje te trekken dan zet hij het op een brullen.

Paar dagen geleden gooide hub een emmer ergens in dat gaf nog al een herrie. Ivan brullen. Nu net deed hub een baby na van de chreche de hard aan het gillen was, ook weer pruil lipje en brullen, hij is wel vrij snel stil daarna als ik hem oppak

Is dat herkenbaar :think:

Mijn zoon had dat ook op die leeftijd en dan tot een maand of 7! Trekt wel weg gelukkig, maar dan schrikken ze gewoon. Hij begon bijvoorbeeld ook te huilen van een geluidknuffel koe. Die moest niet gaan loeien.

Straks als hij dingen wat meer snapt is het over.

Mijn dochter vond en vind schrikken daarin tegen Ge-wel-dig :?

Die van mij heeft het ook gehad en nu nog steeds.

Veron schrikt ook snel van iets en een boormachine dan huilt hij alles bij elkaar.

Houd ook niet van harde geluiden :wink:

Bij Jurian houdt het meestal op met een trillipje. Hij schrikt al vanaf zijn geboorte heel snel. Mijn man hoestte toen nogal erg, en als ik beneden met Jurian zat, en mijn man boven hoestte, schrok Jurian zich naar.

Nu nog van onverwachte geluiden, maar soms ook gewoon als ik opeens boven zijn bedje hang en hij mij nog niet had gezien.

Dus nu loop ik altijd zijn kamertje pratend binnen, en raak hem niet aan voor hij mij gezien heeft. Ik vind het ook zo zielig.

Hopen dat het snel over gaat, ik vind Ivan zo’n droppie om te zien, en dan is het extra zielig :wink:

ik moet wel eerlijk zeggen dat ik het pruil lipje erg grappig/lief vind :mrgreen: eigenlijk moet ikhem dan al troosten

dankje voor het compliment :oops:

Ja dat is hier ook…

Ik zat gisteren bij mijn moeder in bad met talysha.

En ik wilde mijn vriend roepen zodat hij haar kon aankleden enz, maar dat vond ze iets te hard en begon ze te huilen…

Ohh echt zielig !!!

Bas houdt er ook niet van. Als hij in de box ligt en de deur wordt te hard dicht gedaan, schrikt hij en gaat huilen.

Als de hond een gekke bui heeft en hard heen en weer rent door de kamer terwijl hij op schoot zit of in de box ligt is het huilen.

Als ik zijn groente of fruit wil pureren, schrikt hij van het geluid van het apparaat en gaat huilen.