Laurel and Hardy.....

Okay, misschien een beetje rare titel, maar ik zal het even uitleggen…



Al vanaf dag 1 van de BV doet mijn rechterborst het veel beter dan mijn linker. Met kolven had rechts altijd al ongeveer 3x zoveel melk als links. Maar nu wordt links meestal echt geweigerd! :shock: Hij wil er gewoon niet meer uit drinken! Alleen als hij tijdens de nacht nog om voeding vraagt dan accepteert hij de linkerborst nog… :think:



Verder is het :hand: tegen de linkerborst, ook niet als ik hem laat liggen alsof hij de rechterborst krijgt… :naughty:



Het is nu al zo erg, dat ik rechts met gemak 180-220 cc kolf en links 20-40cc…



Vandaar mijn titel: Laurel and Hardy. Want zo zien mijn borsten er nu ongeveer uit…



Is het erg dat hij links echt “links laat liggen”? Nu zo laat in mijn BV-tijd bedoel ik? Kun je nu ook nog overstappen naar 1 borst? En hoe kan ik hem eventueel over proberen te halen om toch nog voor links te blijven gaan? Op dit moment begint hij al te huilen als hij de linkerborst alleen al ziet! :cry: En als hij aan geeft dat hij honger heeft, is dat altijd via mijn rechterborst/rechterkant van mijn lijf… :roll:



X Do

Ja hoor, volgens mij kan dat gewoon…



Lydia, modie heeft zelfs met 1 borst gevoed ook en geloof dat Affie ook 1 goede boob heeft een 1 gehandicapte… :wink:

Maarja, zal wel idd erg Laurel en Hardy uitzien ja… :mrgreen:

Hier ook :mrgreen:



Ze is nu bijna 14 maanden en ik voed haar al eh ff denken, ik denk een maand of 7a 8 op 1 borst. :inlove:

Yeah, ik heb hem 1x zover gekregen dat hij Laurel ook even dronk :D. Maar echt boeiend vindt hij het niet :(. Tis ook nauwelijks de moeite nog wat daar uitkomt…zelfs met kolven lukt het haast niet meer! (terwijl ik hem toch elke dag kolf…).



X Do

Helaas, Laurel doet het nu echt bijna niet meer, ook niet met kolven. Ik voel nog wel heel duidelijk te tsr links, als hij rechts drinkt, maar verder…



Hopen dat Hardy het nog even volhoudt, zeker als ik helemaal niet meer mag kolven op het werk (ze doen nu al heeeeeeeeel erg moeilijk!)



X Do