late innesteling> niks te zien op echo?

En, heb je ook nieuws? :pray:

Hopelijk kom je met goed nieuws! :thumbup: :thumbdown:

Hoi allemaal,

Sorry voor het late antwoord. Ik had de kracht even nietā€¦

Donderdag zijn we ons ukkie kwijt geraaktā€¦ pijn in de rechterkant, daarna bloed en het verlies van een vreemd soort vliesje. HCG was nog maar 160 savonds.

Nu heb ik zelf een vermoeden dat de Hcg zondag het hoogst was, daarna werden mijn borsten wat minder, als ik terug kijk. De hcg van 326 was dus al in dalingā€¦

Gisteren echo gehad bij de kliniek. In een flits kwam iets in beeld toen ze bij de baarmoedermond kwam en ze kon het geen tweede keer vinden later, maar er waren resten te zien van een vrucht. We gaan er nu maar van uit dat het zich daar heeft willen nestelenā€¦ Domme pech dusā€¦ Baarmoedermond was gevoelig, dus 15e controle.

Deze maand zowiezo rust. Daarna willen we zo plannen dat de 2e IUI eind juli in mijn vakantie valt. Daarna 3 weken rust en weer hopenā€¦

Ik ben boos en verdrietigā€¦ Mijn ouders kregen op hun trouwdag te horen dat zee toch geen oma en opa zouden worden in januariā€¦ Mijn beeld van de toekomst storte inā€¦ En nuā€¦ moet ik de moed weer bij elkaar rapen op die spuiten weer te zettenā€¦ Om het hoofd hoog te houdenā€¦

We redden het wel samen, maar het doet zo ongelovelijk veel pijnā€¦

Dikke knuff voor jullie steun :-*

ah meid :hug: dit was nou net niet waarop we met jou hoopten. Wat verdrietig dat jullie het vruchtje verloren zijn :hug: heel veel sterkte, ik hoop dat je de kracht vind om weer verder te gaan en positief te zijn over de toekomst :hug: Hieruit blijkt dat het dus niet onmogelijk is om zwanger te raken, houd moed!

Jemig wat verschrikkelijk voor jullie :frowning: heel veel sterkte gewenst in deze zware periode :hug:

Wat een verdrietig nieuwsā€¦ :frowning:

Heel veel sterkte & succes met de IUI-behandelingen!

:kaars: :**: :kaars:

Sterkte met jullie verliesā€¦

Heel veel sterkte gewenst voor jullie beiden.

Agut neeā€¦ :cry: Heel veel sterkte! :hug:

:hug:

Sterkte!

Dankjewel allemaal!

:-* :-* :-*