Lastig typen

Ik weet niet of ik mijn vraag hier kan stellen en of er überhaupt hier op de site de mogelijkheid is voor deze vraag. Mijn man heeft een week of wat geleden mijn laptop leeggehaald en alles opnieuw erop gezet. Sindsdien verspringt mijn cursor steeds als ik aan het typen ben. Of hij gaat naar een stuk tekst erboven en zet daar de laatst getypte letters neer, of hij sluit ineens de site af, of zoals hier, schiet ineens het beeld omhoog. Ik snap er niets van en vindt het vreselijk irritant en lastig. Ik typ behoorlijk snel en met 10 vingers, dus ik weet niet precies wat ik verkeerd doe als het gebeurt. Tijdens het typen raak ik niet touchpad (de muis die in de laptop zit) aan. Het gebeurt zowel op Internet, als bij het typen van een mailtje als hier. Weet iemand wat het probleem is en liever nog, hoe mijn man dit voor mij kan verhelpen (of ikzelf)? De laptop is nog erg nieuw, dus hij kan nog niet versleten zijn.

Ik ben benieuwd… en alvast ontzettend bedankt voor de eventuele hulp!

Viratine

Tijdens het typen op mijn laptop op het werk heb ik daar ook last van. Bij mij komt het door dat gekke bobbeltje dat midden in het toetsenbord zit (ook een soort muis), zodra ik deze aantik schiet mijn cursor alle kanten op.

Ik heb geen idee of ik je er iets mee geholpen heb.

Hier ook wel eens gehad, we hebben onze touchpad nu uitstaan en dat helpt!