Last van mijn hormonen..

Ik ga de laatste dagen van een big smile naar een evil b*tch!

Ik word volledig heen en weer geslingerend van emotie, en ook mijn gezin heeft er onder te lijden.



Ik ben (vaak) boos, en weet dan niet eens waarom, opgefokt, en voel mij gewoon echt rot.

Nu Riley in zijn nee fase zit, kan ik het nog slechter handelen.

Er zijn dagen dat ik mij top voel, alsof ik de wereld aan kan ofzo.

Ben dan vriendelijker, en gewoon normaal.



Iemand erkenning?

Ik menstrueer nog niet (1x gehad, maar weet nou niet of dat echt menstrueren was), en ik geef nog 2x borstvoeding op een dag.

Ik ben ook niet zwanger.

Hormonen, het zijn echt :evil:



ik heb er ook last van !

heb je niet dat je eventje alleen jezelf kan zijn, even niet mama, of vrouw van. gewoon even iktijd??



lekker een middagje weg opladen, of heerlijk ff stuk fietsen met mooi weer, of lopen, even naar een vriendin toe?



Ik ga soms ook wel eens even zonder kind weg, even niks doen, even mezelf zijn heerlijk :slight_smile:

misschien toch een deze dagen ongi worden? Ik heb er ook last van.

VAndaag nadat het gisteren erg laat is geworden is het helemaal lastig. Vooral man en mijn oudste zoon moeten het ontgelden.



Ik vermoed dat ik binnenkort weer ongesteld moet worden.

De dag nadat ik ongi word eer ik weer in normale toestand terug.



Dat mijn man nog niet van mij wilt scheiden is een godswonder :mrgreen:

Ja, ik moest ook direct aan je andere topic denken. Ik herken het namelijk heel erg als een van de symptomen van trage schildklier, b12 tekort en het lage ijzer wat ik wel regelmatig heb

Ik heb het ook heel erg en ben dan ook echt erg! Heel sneu voor de rest van de familie. Ik denk dat het bij mij deels hormonen zijn en deels mijn schildklier die een beetje op de hobbel is :?



Vervelend is dat he :hug:

Lichamelijke klachten zijn er idd. ook nog, en ik heb gelezen dat deze idd. samen kunnen hangen met mijn gevoel. Maar ik ben echt ‘Moodswingering’.

Nu voel ik me redelijk normaal, niet boos maar ook niet super happy ofzo, maar dit kan zo omslaan naar heel boos. (En daarbij behoorende huil-boospartijen)



Ik voel altijd een menstruatie aankomen, en dat voel ik nu ook niet, dus dat zal het niet zijn.

als dit blijft, neem je klachten serieus meid!!

Roze wolkjes bestaan niet maar je kunt zelf het beste beoordelen of dit “gewoon” hormonen zijn of dat het iets anders is.

Hoe is het nu met je ijzergehalte Sweet?

Zou het daarmee samen kunnen hangen?

Je bent lichamelijk ook niet op orde he?



Dikke knuffel, hoop dat je snel weer opknapt :hug: !