last van licht bruine afscheiding

hallo.

Het is mischien een vreemde vraag.

Maar ik zit er wel mee!

Ik heb de laatste tijd last van LICHT bruine afscheiding.

Het is niet donker!

Heeft iemand hier ervaring mee???

En wat kan dit dan zijn.

groetjes mij

Hoeveel weken ben je?

Voor mij is het wel herkenbaar…Ik h daar tot zo`n 20 wk zwangerschap elke maand last van gehad. voornamelijk op het moment dat eigenlijk mijn ongi komen moest…Bij mij betekende het dus niets…Maar als het je zorgen baat, bel dan gewoon even met je vk…

Succes! :thumbup:

@Joy wrote:

Hoeveel weken ben je?

vandaag precies 24 weken zwanger

@anoniem wrote:

@Joy wrote:
Hoeveel weken ben je?

vandaag precies 24 weken zwanger

Meid dan zou ik wel bellen!

ik heb net even gebeld.

en mijn gyneaceloog belt mij morgen even weer terug.

want ze was er op dit moment niet.

Ik heb ook continu last van, bij mij wordt het erger als ik blaasontsteking heb… Misschien eens een plasje laten controleren… Maar verder kan het geen kwaad, tenminste bij mij, zolang het geen helder rood bloedverlies is en geen krampen hebt dan hoef ik me nergens zorgen over te maken. Ik neem aan dat dit ook voor jouw geldt. Maar als je je ongerust maakt, gewoon bellen en om een echo vragen. Je zult zien dat je een lekker trappelend beebje ziet…

Als je hem of haar al voelt, dan is dat ook wel geruststellend…

Misschien een schimmeltje? Jeukt/brand het ook?

ik heb vanaf week 15 geloof ik :doh: last van licht roze en bruinige afgscheiding ik ben 2x op extra controle geweest en alles was en is goed. De baby groeit goed. De gyns weten ook niet wat het zou kunnen zijn behalve dat ik een hele gevoelige baarmoedermond heb.

Zolang het niet helder rood is en je geen pijn hebt (zo is het mij vertelt door de vk en gyn) dan zit het waarschijnlijk wel goed.

ik heb er ook last van en zowel mijn gyn al mijn vk zeiden dat ik met er geen zorgen om hoefte te maken.

het schijnt zo te zijn dat sommige vrouwen tot aan hun bevalling wat donker bruin slijm blijven verliezen.

Maar mocht je je er zelf niet prettig bij voelen dan zou ik gewoon altijd je verlokundige bellen hoor.

Liever 10 keer te veel dan 1 keer te weinig zegt die van ons altijd :slight_smile:

ik heb dus wel vanaf zondag een blaasonstekking!

en daar heb ik nu een kuurtje voor gekregen.

maar ik heb die bruine afscheiding ook zonder blaasonstekking.

verder heb ik vanaf de 15e week last van bruin bloed en licht rozig bloed.

maar mijn kindje maakt het verder heel goed.

ik ben nu 24 weken zwanger.

ik heb dus inmiddels even mijn gyneaceloog gebeld.

en zei belde mij morgen even terug, want ze was er vandaag niet.

mischien heb ik gewoon een hele dunne baarmoeder wand.

en dat ik daarom zo snel bloed.

Bij mij is het de baarmoedermond dat heel erg gevoelig is. Je hoeft er, bij wijze van, maar naar te kijken en begint al te bloeden… Als ik een verkeerde beweging maak of te vaak iets til (mijn zoontje bijv.) dan begint het al te bloeden… Gyn kon er niks aan doen, adertje dicht schroeien zou niets helpen aangezien mijn hele bmm bloedt… Het kan geen kwaad voor het kindje, het is alleen vervelend. Ze hebben wel een uitstrijkje gemaakt om te kijken of het niet met een infectie te maken had, maar er was niets bijzonders te zien aan het uitstrijkje…