Last van insecten !!!

Sinds een paar dagen nu met dat lekkere weer, heb ik enorme last van hele kleine spinnetjes maar die springen :shock:

En allemaal andere insecten ik word er echt gek van, ben doodsbang voor die minibeestjes…



Hebben jullie daar ook zoveel last van nu binnen ?

Heb gelukkig nog niks ontdekt :mrgreen:

Alleen hebben we van die pissebedden in de hal :shock: :shock: :shock:

En die vind ik zooooooooooooooooooooooooooooooo vies eruit zien :shifty: :shifty: :shifty: :shifty:



Maar verder nog niks ontdekt hier en dan wil ik graag zo houden de komende tijd.



Brrr spinnetjes die springen :shifty: :shifty: :shifty: :shifty:

brr ken het gevoel… oud huis… wij hebben op dit moment last van lieveheersbeestje…



en de muggen :? komen ook weer… en groot dat die zijn… :shock:

@Pitje27 wrote:

brr ken het gevoel… oud huis… wij hebben op dit moment last van lieveheersbeestje…



en de muggen :? komen ook weer… en groot dat die zijn… :shock:




Met zo`n winter die we gehad hebben, zou je toch zeggen dat er minder insecten moeten zijn dit zomer :think: :think: :think: :think:



Hoorde gisteren op het werk ook al dat deze zomer de heetste wordt sinds jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren. gewoon 38 graden :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

@schoen wrote:

@Pitje27 wrote:
brr ken het gevoel… oud huis… wij hebben op dit moment last van lieveheersbeestje…



en de muggen :? komen ook weer… en groot dat die zijn… :shock:




Met zo`n winter die we gehad hebben, zou je toch zeggen dat er minder insecten moeten zijn dit zomer :think: :think: :think: :think:



Hoorde gisteren op het werk ook al dat deze zomer de heetste wordt sinds jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren. gewoon 38 graden :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:




hoop het eigenlijk niet… ben bang dat ik de zomer dan niet overleef…

m’n dochter heeft dr eerste muggenbult alweer te pakken…en aangezien ze er allergies voor is heeft ze er flink last van :? Had echt gehoopt dat het dit jaar een stuk minder zou zijn, maar het begint gewoon nu al.



Verder gelukkig weinig kruipende diertjes…alleen knagende…last van muizen grrr :evil: Hebben nu vallen staan, maar vrees dat die weinig zullen uithalen.



Enne…38 graden deze zomer?? :dance: Zelfs hoogzwanger dan zie ik er nog niet tegen op, gewoon lekker op zn buitenlands een siesta houden en verder veeeeeeeel in het zwembad hangen…mmm toch lekker dat zwangerschapsverlof straks! hihi



Sterkte met de springende spinnetjes… :shifty: blegh

@schoen wrote:





Hoorde gisteren op het werk ook al dat deze zomer de heetste wordt sinds jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren. gewoon 38 graden :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:


Dat hoorde ik nou dus ook van het weekend… Maar ik dacht dat het onzin was maar nu jij hiermee komt, begint het aardig op te lijken dat het waar is!



Lekker k*t dan want dan is onze kleine een baby en bij ons de hele dag zon naar binnen schijnt ook echt 35 graden binnen is… dus dat wordt airco aanschaffen! :?

hoe kom je aan 38 graden ???



waar kan ik dat lezen ???



en jaaa de muggen zijn HUUUUUUUUUGE

@nathaliehvdominique wrote:

hoe kom je aan 38 graden ???



waar kan ik dat lezen ???



en jaaa de muggen zijn HUUUUUUUUUGE


Een vriendin van mij werk in de plantencentrum en heeft het kunnen zien aan de planten? :think: Dat ze kunnen zien dat ze nu al goed groeien :shock:

een plantenfluisteraar hahaha :thumbup: :mrgreen:



maar had wel gedacht door de winter dat een boel ongedierte gestorven zouden zijn maar helaaschh ze zijn alleen maar nóg groter terug gekomen :shock: :?

Eeehhh… Zag van het weekend een grote bij voor onze raam… Wat een dikzakerdje was het zeg :shock:

Heb ik ook gehoord op het nieuws ja… zie dit:



http://www.volkskrant.nl/opmerkelijk/article1361999.ece/Britten_wacht_heetste_zomer_ooit



Vorig jaar zomer (37,5 graad hiero :shock: ) liep ik hoogzwanger te zijn, en ik wist echt niet meer waar ik het zoeken moest. Mijn voeten waren gezwollen tot ongeveer olifantenformaat, echt niet leuk. Ik heb het overleefd gelukkig, maar ik ben blij dat ik deze zomer niet zwanger ben, en er heerlijk gebruik van kan maken, dat zonnetje :inlove:

@Paco wrote:

Heb ik ook gehoord op het nieuws ja… zie dit:



http://www.volkskrant.nl/opmerkelijk/article1361999.ece/Britten_wacht_heetste_zomer_ooit



Vorig jaar zomer (37,5 graad hiero :shock: ) liep ik hoogzwanger te zijn, en ik wist echt niet meer waar ik het zoeken moest. Mijn voeten waren gezwollen tot ongeveer olifantenformaat, echt niet leuk. Ik heb het overleefd gelukkig, maar ik ben blij dat ik deze zomer niet zwanger ben, en er heerlijk gebruik van kan maken, dat zonnetje :inlove:




Ik was in de zomer zwanger van lasse en vond het al snel te warm maar vooral die voeten die bij niets al mega werden en zo’n pijn gingen doen. Moet er wat dat betreft niet aan denken - 38 graden en hoogzwanger. Maar gelukkig hoef ik dat ook niet :mrgreen:

jaaa de warmste dag vorig jaar was ik nét bevallen , pfieuwwww…



nu dit jaar lekker niet , badje buiten , hangen , jongste beetje kruipen en lopen hoop ik , ooooh yessss kommaarop !!! :dance:

De muggen zag ik hier onder de dakrand (ws overwinter daar ergens?) in mega kuddes voorbij komen. Binnen hebben we tot nu toe al 2 mega spinnen ontdekt (en weer kwijtgeraakt dus niet buiten kunnen zetten grrrr)…nah ik word bij het idee ook al niet zo blij… :silenced:

Een warme zomer vind ik wel fijn al ben ik erg benieuwd of Casper zich wel netjes een beetje wil laten insmeren. Hij is niet zo van de creme en spul…idem geldt helaas ook voor de zonnebril. :wall: ducktape gaat aanschaffen, veeeel horren, de airco staat al klaar

@nathaliehvdominique wrote:

jaaa de warmste dag vorig jaar was ik nét bevallen , pfieuwwww…



nu dit jaar lekker niet , badje buiten , hangen , jongste beetje kruipen en lopen hoop ik , ooooh yessss kommaarop !!! :dance:




Ik ga idd met mn zus en neefje van 5 maanden oud lekker badje in de tuin zetten… Of bij mn schoonouders! Kunnen de tante’s (schoonzusjes) heerlijk van me kleine genieten… Heb ik en Berrie (vriend) lekker even rijk met z’n tweetjes :stuck_out_tongue: :lol: Neehoor… We gaan (als manlief 2 maanden vakantie heeft genomen van zn werk) lekker veel van samenzijn genieten… Dagjes weg…

na strenge winters meestal hete zomers :dance: Kom maar op :dance:



Hier veeeel lieveheersbeeessies :inlove:

@Paco wrote:

Heb ik ook gehoord op het nieuws ja… zie dit:



http://www.volkskrant.nl/opmerkelijk/article1361999.ece/Britten_wacht_heetste_zomer_ooit



Vorig jaar zomer (37,5 graad hiero :shock: ) liep ik hoogzwanger te zijn, en ik wist echt niet meer waar ik het zoeken moest. Mijn voeten waren gezwollen tot ongeveer olifantenformaat, echt niet leuk. Ik heb het overleefd gelukkig, maar ik ben blij dat ik deze zomer niet zwanger ben, en er heerlijk gebruik van kan maken, dat zonnetje :inlove:




ow lekker om te weten zeg, dan ben ik hoogzwanger pfffffffff

welke tijd ook weer komt…



vlooien en teken tijd… :sick:

@nathaliehvdominique wrote:

hoe kom je aan 38 graden ???

waar kan ik dat lezen ???


Ik heb het niet gelezen, maar gehoord :wink: