last van hevige buikpijn dag na iui.

Hallo dames,

We hebben afelopen donderdag onze 4de iui gehad (puregon en pregnyl gebruikt)

Woensdag ochtend kwart over negen pregnyl prik donderdag half elf iui vanaf vrijdag middag ongeveer 12 uur vreselijke steken in de buik (baarmoeder) zaterdag heb ik het ziekenhuis gebeld omdat de pijn met paracetamol en een kruik nog niet te houden was. Advies proberen vol te houden…zondag ochtend weer gebeld nu dan toch maar komen echo gemaakt niks geks te zien het kan gebeuren mevrouw… Het enige wat ik kan doen voor u is hier pijnstilling geven.

Nu vandaag maandag gaat het iets beter alleen ver lopen en tillen gaat niet dan komen de steken weer terug.

Heeft iemand hier ervaring mee???

We hebben ook een zoontje van 2,5 ook met iui en toen had ik helemaal geen klachten.



Groetjes nicole

Hoi Nicole,



Zelf geen ervaring, maar een goeie vriendin van mijn had na de eerste Iui ook enorme krampen en pijn… De tweede keer niet meer… Ze was wel enorm gespannen toen de Iui werd gedaan ze denkt zelf dat het daarmee te maken had

Hoi Nicole,



Ik heb zelf ook iui gehad voor onze dochter en ook voor de tweeling waarvan ik nu zwanger ben. Bij iui kunnen er meerdere eitjes springen door hormoongebruik en dat kan misschien wel iets pijnlijker zijn dan gewoon 1 eitje. Bij de iui voor onze dochter helemaal geen last gehad, bij de eerste poging voor deze zwangerschap ook niet, maar bij de tweede poging (die raak was) wel en dat is in mijn geval heel duidelijk een dubbele eisprong geweest. Hopelijk heb je het ergste nu achter de rug en heb je straks twee mooie streepjes op je test, dan hoef je niet op voor een nieuwe poging.

Het topic is van april :wink:

@Marlous79 wrote:

Het topic is van april :wink:




:doh: laten we het houden op zwangerschapsdementie…

Hallo dames,

Het was een zware eileiderontsteking, helaas geen zwangerschap.

Nu een paar maanden aan’t sukkelen met cystes en vocht op en om de eierstokken.

Komende dinsdag terug naar het ziekenhuis om met de arts te bespreken wat te doen, hij wil waarschijnlijk gaan kijken met een kijkoperatie wat de schade is en wat er nog aan te toen is…

Afwachten dus…

Grts