last van enge dromen bekent bij iemand?????

hallo allemaal t is een tijd geleden ben nog steeds niet zwanger dit was ronde zoveel volgens mij 24 maar dan ter zijde ik wilde even iets vragen

de laatste twee degen droom ik heel heftig en ook best eng ik zou zwanger kunnen zijn maar kan dat nog niet testen zelf heb ik een klein gevoel dat ik zwanger ben herkent iemand het dromen zo vroeg in een zwangerschap? ze gaan niet specifiek over kindern of zo. groetjes Lydia :zzz:

Ik heb er geen ervaring mee, maar ik hoop voor je dat je zwanger bent!

Succes!

Dat herken ik zeker!! Dat had ik bij beide zwangerschappen ook. Ik droom de heel heftig, over oorlogen, overvallen, moorden en andere enge nare dingen. Wat hormonen allemaal niet kunnen doen.

Ik herken het ook. Zo’n beetje zodra ik zwanger was ging ik een paar keer per week heel levendig en vaak eng dromen. Vannacht droomde ik dat mijn beste vriendin me stalkte en me wat wilde aandoen…

Wie weet. Ik duim voor je!

Groetjes,

Femke

Hoi,

Ik ben net zwanger en droom me ook helemaal suf.

als ik wakker word blijven er allemaal flarden van verschillende dromen hangen.

Inderdaad niet speciaal over kinderen, maar wel veel en vanalles.

Dus het kan maar zo dat je zwanger bent!

ik heb ook al heel wat tsunami’s en vliegtuigongelukken overleefd tijdens mijn zwangerschap :lol:

ik duim voor je

gr patricia

heel herkenbaar. Ik droom zonder zw al heel heftig, maar nu is het een ander soort droom dimensie. Ik droom hele schokkende dingen. Ik had het verhaal van het meisje van epe gelezen was niet handig ik werd in haar film meegezogen en heb het boek ver weg gestopt. Ik heb hiervoor een mk gehad en daar droom ik ook heel vaak over heel schokkend en soms verbaas ik me erover dat ik zulke dingen in mijn brein heb. Vriend merkt het ook aan me en biedt mij regelmatig een glaasje water aan. Een voordeel wakker worden is steeds een opluchting. Oh gelukkig gedroomd ik ben nog echt zwanger.

Dus het zou goed kunnen dat je zwanger bent ik hoop het voor je meid. dat je na al je pogingen nu beloont wordt. Laat je het weten.

gr jane

ik ben dus inderdaat zwanger zondag hebben we positief getest. maar hoeveel weken ben ik nu zwanger mijn laatste menstruatie was 22 jan met normaal en cyclus van 31 dagen wie kan mij helpen en hoe maak ik ookalweer zo’n banner?

Gefeliciteerd!!! :smiley: :smiley: :smiley:

http://www.9maand.com/zwanger/zwanger/bereken.php kun je uitrekenen wanneer je bent uitgerekend ( :?) , en hoelang je zwanger bent tel je gewoon vanaf de eerste dag van je laatste ongesteldheid. De leeftijd van het kindje wordt in het begin vaak in dagen geteld vanaf de (uitgerekende) bevruchting (meestal twee weken voor de eerste dag dat je voor het laatst ongesteld bent). Ik ben een hork in rekenen dus je mag zelf aan de slag :wink:

Echt super voor je!

Groetjes,

Femke

http://www.kindjeopkomst.nl/html/tickers/ticker_zwanger.htm daar kun je een ticker maken, wat je verder moet doen staat ook op die site. Succes!

Groetjes,

Femke

bedankt voor je berichtje ik ben helemaal door het dolle heen ik heb gelukig alleen nog last van pijnlijke borsten verder helemaal niets we zijn nu 5 weken zwanger. en af e toe wat vreemd gevoel in mijn onderbuik net als menstruatie maar het zal er allemaal wel bij horen!! groetjes

Geen dank! Ben ook hartstikke blij voor je. Zere borsten had ik ook, en die ‘menstruatie’ pijntjes ook, die horen er helemaal bij. Geniet van je zwangerschap, meis!

Groetjes,

Femke