last van de warmte?

Heeft jullie kind ook zo’n last van de warmte?

Finley lijkt er wel last van te hebben. Hij valt slecht in slaap en slaapt er kort met dat warme weer.

Hij moet echt wennen denk ik… Ik kan er zelf niet zo goed tegen maar hopelijk went het wel voor hem.

Rick heeft er tot nu toe niet zoveel last van. De warmte op zijn kamertje valt ook nogal mee dus dat scheelt ook.



Als Finley wel last heeft van de warmte zou ik hem vooral luchtig kleden als hij gaat slapen en anders alleen een laken over en geen deken.

Of alleen in zomerslaapzak te slapen leggen. Misschien dat hij dat prettiger vindt.



Groetjes Renate

Ja, Tygo zweet er ook op los. Slapen deed hij overdag al niet zoveel, dus nu ook niet echt. Hij is ook niet zo fit en gezellig als hij wakker is en last heeft van de warmte. Ben ik ook niet als ik last heb van de warmte :wink: .



Douchen was vanavond echt een lust :inlove: .



En nu weer in coma…heerlijk, wat een lekker ventje

Hier lekker luchtig gekleed maar hij blijft onrustig trappen met benen. Hij zit zichzelf in de weg. Vanacht wel lekker doorgeslapen, alleen overdag was het probleem…

Stein had toen hij zo klein als Finley was ook moeite met de eerste warmte.

@Jannigje wrote:

Stein had toen hij zo klein als Finley was ook moeite met de eerste warmte.




Kunnen jullie niet gewoon met elkaar praten :lol: :mrgreen: :wink:



Fer heeft ook “last” van de warmte. Hij ligt nu in alleen een romper en zijn slaapzak in bed. Hij blijft aan het draaien en komt dan op zijn buik terecht en wordt dan dus wakker :doh: Maar een deken om hem “stil” te laten liggen is veel te warm. Hoe moet dat wel niet als het buiten 30 graden is :think: :roll:

Dat had ik dus ook ja :think:



Jannigje en ik kletsen via telefoon, computer en live al zoveel met elkaar :lol: :lol: :lol: