Wij eten vandaag lasagne. Dat is alleen zoveel dat we er morgen ook nog makkelijk van kunnen eten.
Maar hoe warm ik het morgen het makkelijkst (en snelst en lekkerst) opnieuw weer op? In de oven, in een pan, combimagnetron of anders? En hoe lang moet ik het de tweede keer opwarmen?
uh ik doe het gewoon weer in de oven (in een schaal waarin het past, niet dat je een half lege schaal hebt, dat wordt nl helemaal zwart), een kwartiertje of zo. maar ik heb dan ook geen magnetron, anders is dat vast het snelst…
Volgens mij maakt het geen ruk uit hoe je de folie gebruikt het heeft een glimmende en doffe zijde vanuit het productie proces. Die kanten hebben verder volgens mij geen functie.
Volgens mij maakt het geen ruk uit hoe je de folie gebruikt het heeft een glimmende en doffe zijde vanuit het productie proces. Die kanten hebben verder volgens mij geen functie.
idd daar heeft de fabrikant ook een keer iets over gezegd.
Het was mij zelfs nog nooit opgevallen dat er een glimmende en doffe kant was bij alu folie :oops: pas toen ik dat verhaal van die fabrikant las ben ik eens goed gaan kijken, haha
ik heb het soms in de magnetron opgewarmd en soms in de oven, maar wij vinden het niet lekker meer dan. Als het net uit de oven komt is de saus nog het lekkerst.