Lara is van de bank gevallen vandaag..

Voor het eerst is Lara gevallen vandaag van de bank…ik had haar op haar buik gelegd en ik zat geowon naast haar…ik wilde de ab pakken om de tv aan te zetten en ineens bam lag ze op de grond ik gilde meteen. Ik schrok me kapots heb haar ook meteen onder kraan gehouden ze viel op haar rug en stukje hoofd. Ze heeft een minuutje gehuild daarna lachte ze weer. Maar toch, ik voel me erg schuldig…Normaal let ikzo goed op maar nu even niet en dan gebeurt er zoiets…erg he

Kan me voorstellen dat je je schuldig voelt maar een ongelukje zit in een klein hoekje en je doet het niet expres, gelukkig is het allemaal met een sisser afgelopen.



Sterkte voor je meissie en :-* voor jouw, probeer je niet schuldig te voelen.



Liefs Marieke

Hoi



ik kan me je schrik erg goed voorstellen!

Zo viel Sebastiaan zaterdag van de commode… hij greep zich nog net vast, hing onderste boven en daardoor kon ik hem nog net vast pakken… :oops: . Ik stond te trillen op m’n benen! Maar alles ging gelukkig goed :smiley: .



Groetjes,

Heleen

Schrikken he. Fiona viel toen ze zich net om kon draaien van het grote bed af. Terwijl ik me net eventjes omdraaide. Gelukkig kunnen ze heel wat hebben hoor

He hallo.



Gelukkig is het goed afgelopen, wat een schrik he?

Helaas kan ik er over meepraten. Melchior is 3 weken geleden van de commode gevallen, en die is echt hoog. Heb echt gekrijst van angst. Hij is wel ter observatie opgenomen in het ziekenhuis, de volgende dag mochten we naar huis. Dan voel je je zo schuldig joh :oops: .

Hij was toen 10 weken, lag op zijn buikje en draait in ene zo om. Ik ben nu wel veeeeel voorzichtiger met alles. Hij heeft echt een beschermengeltje gehad, want het was echt heel hoog.(hoger dan een normale commode is eigenlijk een oude wastafel) Gelukkig kunnen ze veel hebben. Moet er niet aan denken dat het anders was afgelopen :frowning:

Gelukkig gaat het hartstikke goed met hem!! :dance:



Liefs Nellie & Melchior

nou maxim dan is Melchior wel erg vroeg he met rollen… ja erg is dat zeg. Ik zga het gisteren ook steeds voor me vond het zo zileig voor haar gelukkig is er niks gebeurd.

Melissa, gelukkig gaat het allemaal goed met Lara.

Hoe oud is zij?

Ik vond het ook vroeg dat omrollen, je rekend er echt niet op.

We kunnen niet voorzichtig genoeg zijn he?



Groetjes Nellie & Melchior