laptop

Hallo,



Ik weet dat het al meerderen keren voorbij is gekomen maar ik kan het niet meer terug vinden. Die zoekfunctie begrijp ik nog steeds niets zo :oops:

We zijn op zoek naar een laptop met 17 inch scherm en het liefst een HP of Compaq omdat we achteraf 20% korting krijgen.

Wie heeft 1 van die 2 laptops en hoe bevalt die? Graag ook het type vermelden als het kan.

:-*

Maar die twee zijn samen gevoegd toch :think:

Voor zover ik weet heb je laptops van HP en Compaq. Het is van dezelfde fabrikant maar wordt apart verkocht volgens mij…

ik heb verschillende sites bekeken en daarin worden apart HP en Compaq verkocht. Staan natuurlijk wel reviews bij maar ik hoor het ook graag van hier.

Het hangt een beetje van je wensenpakket en budget af welke laptop bij je past; HP heeft met de nieuwe HDX-lijn een hele mooi serie laptops erbij gezet. Maar die zijn wel wat aan de prijs…



Misschien kun je iets meer aangeven wat je wilt/wenst?

Even denken hoor…

Dit is wat we i.i.g. willen:

Dual processor

minimaal 200 gigabyte harddisk

minimaal 3gb Ram

17 inch beeldscherm

dvd brander

Prijs maximaal €700

Ik denk dat je of je wensen of je budget bij moet stellen er vanuitgaande dat je de korting nog niet in je budget verwerkt hebt. :wink:

check de dixons site even :thumbup: :thumbup:



Wij hebben een hp en een compac, zijn allebeide super!

@ruud wrote:

Ik denk dat je of je wensen of je budget bij moet stellen er vanuitgaande dat je de korting nog niet in je budget verwerkt hebt. :wink:




klopt korting is er nog niet af. Maar hoezo wensen bij stellen? Heb ik teveel eisen voor dat geld? Heb er niet zoveel verstand van.

Als je de korting er nog niet af hebt wil je dus gewoon zo’n 700 euro uitgeven daar ga je niet zo’n laptop voor vinden van HP. Ik denk dat zelfs goed moet zoeken als de korting er nog bij komt…



Voor zeg even 900 euro kun je wel iets vinden denk ik maar je wensen zijn behoorlijk. :wink:

Volgens mij heb ik toch wat gevonden binnen die prijsklasse :mrgreen:

Dat valt niks tegen dan! :thumbup:

Ben benieuwd wat je gevonden hebt?

hoi



wij hebben de compac pressario c700.

kan er mee branden en snel internetten.



ben er erg tevreden over.

heb hem gekocht voor 500 euro.