laptop vs desktop

Wat is het voordeel van een laptop tegenover een desktop?

Ik wil graag een laptop. Lijkt me super handig, geen lelijk computermeubel in de kamer, meer plaats in de kamer etc… Hubbie wil echter niet zo.

Iemand argumenten om hem te overtuigen???

Hier was het andersom; ik wilde geen laptop. Maar toen ik zw was van de jongste was ik er maar wát blij mee! Lekker naast hub op de bank, hij tv kijken en ikke KoKken :dance:

En nu nog vaak. Of we zitten samen aan tafel; hij zit nog wat te werken en ik te internetten.

De lap staat in de keuken op tafel. KOmt er bezoek dat gaat 'ie dicht en bij eters van tafel. Het is geen sta-in-de-weg, wat ik wel vind van een desktop.

Als de kids buiten willen spelen, ga ik erbij zitten op het bankje (vaak met lappie :oops: maar wel heerlijk!) In de lente in het zonnetje, ook fijn!

Als ik ziek ben en echt in bed lig, gaat hij mee naar boven en kan ik toch contact houden met collega’s.

Ik zou niet meer anders willen.

Vaak is tekenen (tekenprogramma’s) en foto’s bewerken net iets fijner op een grotere monitor. (dus gewone pc)

Ook vind ik (en Marco) het fijner om spellen op de pc te spelen, fijner dan op een laptop.

Een laptop heeft echter wel mijn voorkeur, omdat ik mijn werk overal mee naartoe kan nemen. Ik kan lekker op de bank hangen met laptop, maar ook rechtop aan tafel zitten werken.

aaaah mijn lappie :inlove: :inlove: :inlove:

(desk top staat opzolder achter de schotten als reserve (:mrgreen:) en extern geheugen)

hier hebben we beide… laptop beneden en gewone comp boven… ik vind laptop helemaal geweldig…

Laptop is handiger, maar duurder om te repareren dan een gewone pc.