Laptop op schoot tijdens zwangerschap??

Ik weet niet of hier al een topic over is, ik ben nog gezocht maar kon niets vinden.

Ik wil graag weten of het nou kwaad kan als je een laptop op schoot hebt als je zwanger bent. Ik heb ook op google gezocht maar krijg daar nou niet echt duidelijk een antwoord. Wel wordt er geschreven dat het sperma van de man erg achteruit kan gaan…

Maar heeft dit ook betrekking op je ongeboren kindje? Zoals hersenbeschadiging of misvorming?



Als iemand hier enig idee van heeft zou ik het heel graag horen.



Alvast bedankt liefs jennifer

k heb et ook vaak genoeg gedaan… doe et nog wel is… volgens mij kan et geen kwaad!!

:roll: … hahaha sorry hoor maar mischien word het tijd om je ietsie minder druk te maken? :shifty: anders kan je beter de hele zwangerschap in bed op donzen kussentjes door gaan brengen want dan is alles slecht…

Nou maak mij eigenlijk helemaal nooit druk maar mijn man doet er druk over en zegt steeds dat het zo slecht is door de straling…

Als je dat steeds te horen krijgt wordt je er vanzelf wel onzeker van natuurlijk!

valt wel een beetje mee hoor…

gewoon lekker blijven zitten kokken op je laptop :thumbup:

Ik kan iig uit ervaring vertellen als ware KoKverslaafde helemaaaaaaaaaaaaal tijdens mijn verlof dat ik een prachtig gezond en perfect mooi meisje heb gekregen en dat na minimaal een uur of 6 per dag de laptop op schoot te hebben gehad in mijn zwangerschap :oops:



En mijn man zei dat dus ook :lol: ik denk dat dat een stille hint is dat hij jaloers is op de laptop 8)

De mijne zegt het ook, maar hij maakt wel vaker wat negatief getinte opmerkingen over mijn laptopgebruik 8)

Ik heb het trouwens ook nagevraagd aan mijn zwager die is ict-er en die zei dat de straling te verwaarlozen is net als een mobieltje eigelijk :thumbup:

wat jacsansil zegt…



ik denk dat als je man gelijk zou hebben, er heel wat minder gezonde kok-kindjes op de wereld rond zouden lopen… :wink:

@jacsansil wrote:

:roll: … hahaha sorry hoor maar mischien word het tijd om je ietsie minder druk te maken? :shifty: anders kan je beter de hele zwangerschap in bed op donzen kussentjes door gaan brengen want dan is alles slecht…




:lol: precies wat ik dacht toen ik het las… :wink:

Zie je wel, ik was niet gek dat ik me dit afvroeg ooit!!! Heb dus medestanders die zich zulke dingen afvragen!! :wink:



In de 1e 14 weken ofzo heb ik het bewust niet gedaan, zeker omdat het al eens mis was gegaan. Niet vanwege de straling, maar omdat het zo warm wordt zo’n ding en dat leek me misschien niet zo goed, omdat zonnebank enzo ook niet goed zou zijn. Maar inmiddels doe ik het wel hoor, volgens mij kan het geen kwaad, anders zouden ze het in de handleiding wel vermelden denk ik! :wink:

(alhoewel ik moet zeggen, dat het gewoon steeds minder lekker zit en ik dus vaker aan tafel zit, of op de bank lig, maar dat laatste dan zonder laptop! :mrgreen: )



KOKze!!

De laptop staat toch op je bovenbenen bij je knieën en niet op je buik ? :shifty:



Zit dagelijks met dat ding op schoot :wink:

Hier twee kerngezonde laptop-meisjes! :lol: 8)

@Paschal75 wrote:

De laptop staat toch op je bovenbenen bij je knieën en niet op je buik ? :shifty:



Zit dagelijks met dat ding op schoot :wink:




Ik lig altijd half met de laptop dus die zit ook wel deels op m’n buik. Ik vroeg me ook al af hoe het met straling zat.

Het is in zoverre ongezond dat je niet de hele dag met je laptop op schoot moet zitten … niet vanwege de laptop, maar vanwege het feit dat je dan te weinig beweegt :wink:

Volgens mij is de warme het allebelangrijkste nadeel (daar komt denk ik ook die waarschuwing over de kwaliteit van het sperma vandaan). Hubbie en ik gebruiken al sinds we een laptop hebben een kussen onder de laptop en vangen dat ‘probleem’ dus aardig af op die manier. En verder…straling, ja, dat zal er best zijn, maar alle electrische apparaten in huis geven ook straling af, op dat punt is onze leefomgeving tegenwoordig misschien wat ‘ongezonder’ dan vroegâh :wink: , maar op andere vlakken leven we juist weer wat gezonder, dus vooral niet teveel zorgen maken :-* .

heyy



hier de hele zwangerschap delaptop op schoot gehad en me dochter is kerng ezond geboren … :slight_smile:



we worden tegenwoordig zoo bang gemaakt door van alles… moet toegeven dat ik ook tijdens me zwangerschap aan sommige dingen twijfelden terwijlik nu denk hoe kon ik… zullen de hormoontjes wel zijn hahah

Hoi allemaal,



Bedankt voor jullie meedenken. Zo zie je maar dat ik stiekum niet de enige ben die zich druk maakt om dit soort dingen.

Ik ben helemaal geen pieperd en let wel op bepaalde dingen maar soms kun het ook wel heel erg bont maken en daar doe ik absoluut niet aan mee. Maar dit vondt ik echt wel het nadenken waard…je zou je toch voor je kop slaan als het om zoiets stoms fout zou gaan…

Volgens mij komt er meer straling van een magnetron als je in de buurt staat en dat doet toch ook iedereen zonder erbij na te denken.