laptop HP

Wie kan mij advies geven over een laptop van HP

ik heb mijn oog laten vallen op de HP HDX X18-1200, lekker groot scherm , en ziet naar mijn oog erg degelijk uit. HIj wordt door ons beiden zeer intensief gebruikt, door films, mp3, foto bewerken, hebben ook best veel gig nodig. Had bij mijn acer al vaak dat de hardeschijf vol was :oops: En ik speel wow dus werkgeheugen is voor ons ook erg belangrijk.

Iemand ervaring met HP laptop?

Wij hebben zowel een pc als een Laptop van Hp, en bealt uitstekend…Hubbie zit in die wereld en wil niet anders :mrgreen:

Ik ken iemand met die laptop! maar buiten dat heb ik het even gevraagd aan mijn vriend.

Hij is beter dan mijn pc, en ik doe echt alles met mijn pc.

Fotos bewerken (en vooral opslaan.) ruime muziek collectie maar ook film collectie. En speel ook uiteraard WoW! :mrgreen:

Aan de groote van de schijf gaat het niet liggen ik heb 160GB en ik heb nog 90% ruimte.

Terwijl deze HP toch duidelijk 640GB, dus uh… erg veel ruimte.

Ook je werkgeheugen is hoger dan mij (ik heb 500MB.) jij toch 4096 MB

Dus je kan er vrij veel mee en ook WoW spelen.

Ik kan 2 Wow’s tegelijk op starten, dus wat zal jij wel niet kunne :mrgreen:

Wat ik wel adviseer wat je wss al weet omdat je al een laptop heb en WoW speelt, een externe muis is makkelijker!

Ik ben zelf ook op jacht naar een laptop, en van HP is de HDX-lijn op dit moment de top.

Kun je je zéker geen bult aan vallen, denk alleen even om dat het een 18 inch is, dus voor op schoot érg groot…

En - afhankelijk van het gebruik - is het meteen bijsteken van een extra accu geen gek id bij een 18".

tenminste , dat zegt mijn man :mrgreen:

Dank jullie wel, ik ga hem denk ik aan tafel gebruiken dus dat komt wel goed.

Die oude kan ik dan mooi gebruiken voor als ik moe en lui ben om op bed te laptoppen :mrgreen: want daarvoor is hij denk ik niet zo geschikt.

externe muis heb ik al

:mrgreen: :mrgreen:

@Karin1981 wrote:

externe muis heb ik al

:mrgreen: :mrgreen:

Met een laptop muis is niet zo makkelijk WoW-en :mrgreen:

Veel plezier met je aankoop (als je hem koopt!)