Ik heb sinds december een asus laptop. En het ding bevalt voor geen meter. Ontzettend traag, springt naar andere schermen, sluit schermen af en nog veel meer kleine onhandige dingen. Hij is al eens bij de saturn nagekeken en uiteindelijk naar asus terug geweest.
Ik heb hem nu weer terug en opnieuw opgestart maar nu Heb ik geen @ ed meer. Wellicht heb ik iets verkeerd gedaan bij het opstarten. Wie kan me helpen om het weer te verhelpen? Ik heb de taal op Nederlands gezet en zo ook iets anders. Leek me logisch maar misschien is dat wel niet zo…
Misschien helpt het om de crtl en shift tegelijkertijd vast te houden?
Dat lijkt te helpen maar als ik dan internet afsluit en weer opnieuw opstart dan is het probleem weer hetzelfde.
Dan lijkt het iets met de taalinstelling te maken. Maar wat weet ik niet :oops:
Ja, iets met taal of toetsenbord instellingen, dat den ik ook. Maar hoe verander ik dat weer? En waar moet het dan op staan? Hopelijk kan iemand me helpen. Ik wou dat we dit ding nooit gezien hadden. Nou ja we… Mijn man, want zelf had ik hem niet gekocht omdat hij heel donker bruin is hahaha
Via configuratiescherm en dan taalinstellingen of toestenbord?
Hmm, dat kan maar waar wijziging het dan in?
heb ook een asus laptop
rechtsonderin heb je een toetsenbord staan klik daar op en dan moet hij op verenigde staten staan dan staat hij weer goed en heb je je @ weer terug
gr bianca
@cees77 wrote:
Via configuratiescherm en dan taalinstellingen of toestenbord?
idd, en dan wijzigen in verenigde staten, dan werkt alles weer!
hier hetzelfde probleem gehad ligt niet aan merk laptop hoor
ja klopt heb ik ook gehad. Hij moet op Engels (verenigde staten) staan.
Succes!!
We hebben het inmiddels weer goed gelukkig. Maar hebben wel besloten om het ding te verkopen en een Apple laptop aan te schaffen. Mijn man heeft al jaren een Apple computer en ik heb er ook al eens een gehad. De asus was een gevalletje miskoop :?