lange regenjas WAAR? En een beetje leuk

Ik zoek zo’n lange regenjas met rits. Die poncho’s wapperen zo dat schiet niet op.

Nu weet ik dat de halfords ze heeft maar daar waren ze volgens mij nog niet echt goedkoop en LELIJK!

Dat maakt niet uit als het goedkoop is :wink: maar niet als ik er veel voor moet betalen :snooty: .

Dus waar koop ik zo’n ding goedkoop?

Of een beetje leuk (niet donkerblauw dus :wink: ).

En onder de 50 euro!

Hmm, de jas moet over de benen heen vallen denk ik he, anders weet ik nog wel een paar leuke. Eva heeft er eentje in koeienprint :thumbup:

Ik zal even een paar plaatjes opzoeken voor je.



Het is van het merk Kidorable





30 euro kosten ze. Er zijn heel veel soorten te krijgen. In het buitenland nog meer natuurlijk, ook wel via Ebay. Even googlen op de merknaam. Ik heb ook wel een linkje voor je.

haha voor wie is het voor jezelf of voor je dochter :wink:

sorry :oops: voor mij :wink: anders moet het bij peutervragen hè 8) .

Maar die kinderdingen zijn ook leuk :drool:





Nou, waarom niet hé? :lol: :mrgreen:

@Mamalien wrote:

sorry :oops: voor mij :wink: anders moet het bij peutervragen hè 8) .

Maar die kinderdingen zijn ook leuk :drool:




Oooooooooooooooooooooooh :mrgreen: Nouja, niet iedereen zet de vragen direct op de juiste plaats hoor.



Koeienprint zal je enig staan
:thumbup:

mmm ik vind hem ook wel leuk maar betwijfel of hij er in maat 42 is :wink: .



Maar eh voor de rest gaat iedereen met dit weer met de auto ofzo?



Of is iedereen op het verkeerde been gezet nu door karin?



Want ik zoek nog steeds een regenjas! :slight_smile:

Ja Ja…lange regenjas he… :wink:

En 'smiddags door het park ‘wandelen’ zeker!

:mrgreen: :lol:

jammer dat ik dan zo weinig heb om te laten zien :wink: .

Maarrr je komt in de buurt hoor want ik zat even te googlen en wat ik leuk vind is alleen maar verkrijgbaar bij een eroticshop :mrgreen:

Deze:

En wat houdt je tegen om je regenjas daar te kopen?? De “regenjassen” die je laat zien lijken totaal niet op condooms hoor! :mrgreen:

Sorry hahaha ik heb geen antwoord voor je want ben er zelf ook naar opzoek





Maar moest wel erg(echt heel erg) hard lachen om de opmerking van Miekske :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Komt niet meer bij!

@miekske wrote:

En wat houdt je tegen om je regenjas daar te kopen?? De “regenjassen” die je laat zien lijken totaal niet op condooms hoor! :mrgreen:




Omdat ik liever niet online kopen bij winkeltjes die ik niet ken. :slight_smile:

Haha Miekske :mrgreen:



Heb je al op Ebay gekeken ? Ik weet niet welke maat je hebt maar ik heb een paar gezien in maat 38. Helaas niet in het zwart maar oa rood en lime.



@miekske wrote:

En wat houdt je tegen om je regenjas daar te kopen?? De “regenjassen” die je laat zien lijken totaal niet op condooms hoor! :mrgreen:


:lol: :lol: :lol:

@Nefarious wrote:

Ja Ja…lange regenjas he… :wink:

En 'smiddags door het park ‘wandelen’ zeker!

:mrgreen: :lol:






nou ja, opvallen zal ze wel dan… :mrgreen:

Ik zou, als je die regenjas van het plaatje echt mooi vindt, gewoon bestellen via die online shop…