Ik ben 1,80 en vriendlief is 1,95.
Nu ben ik in principe helemaal weg van de quinny en we waren ervan overtuigd dat we die wilden. Maar wat kleuren betreft vind ik ze zo fel.
Nu vind ik bugaboo ook wel mooi, en die heeft wel neutrale kleuren, maar die wagens lijken me zo laag.
De cameleon is volgens mij iets hoger dan de gecko, maar ik heb het idee dat we bij alles heel erg moeten bukken, een soort van reuzemensen achter een poppenwagen ofzo.
Dus…wie is er ook lang en heeft ervaringen met deze wagen? En dan met name van afstand hoogte persoon laagte wagen en bukken.
Bedankt!
Je kunt m bestellen met een verlengde duwstand, maar hoe hoog ie dan wordt weet ik niet.
En de bak zit inderdaad vrij laag, mijn man is niet extreem lang maar hij moppert regelmatig over het bukken idd.
Ja met verlengde duwstang dat klopt. Dat gaat ook wel denk ik, maar idd dat bukken. Je moet in elke kinderwagen bukken maar voor mijn gevoel bij deze vrij extreem als je lang bent. Hoe lang is jouw man?
moet ik m eerst even meten :oops:
Ik heb geen idee.
Staat dat in zijn paspoort misschien?
ja
en die lag naast de pc.
1.85, dus 10 cm korter dan die van jou.
En de mijne heeft al last van de “laagte”.
ALs het je om de lengte gaat zou ik de stokke nemen :thumbup:
Ja de meesten vinden het een lelijke wagen, maar ik vind hem leuk!!! 8)
Ik ben zelf 1.83 en heb de BUZZ daar ben ik erg tevreden over. Moet wel zeggen dat wij die van vorig jaar hebben dus iets minder felle kleuren.
Als gewone buggy hebben wij een mclaren. Die handvaten zijn ook lekker hoog.
x
ik ben 1,87m… (mn man 1,77) en wij hebben de bugaboo cameleon… ik heb geen problemen met die hoogte (of ja laagte… )
…
Ik ben 1.81 en mijn vriend is 1.98m. De bak van de Bugaboo vonden wij ook laag, maar de bak an sich is wel weer langer dan de gemiddelde kinderwagen, wat toch ook weer een voordeel is, want de kans is groot dat we ook een groot kind krijgen die anders vrij vlot uit de reiswieg zou groeien. Daarom zijn we toch voor de Bugaboo gegaan. Dan maar wat vaker door de knieën.
Groetjes, Carenza
ik ben 1,74 en mijn man 1.87 en ik vond de bugaboo ook mooi… maar heb 'm inderdaad om het poppewagentjes-gevoel niet genomen.
Wij hebben de quinny freestyle comfort gekozen.
Ik heb ook een mutsy…stevige wagen en idd super verstelbare duwstang.
Ik vind hem alleen groot en zwaar om in de auto te doen,nu hoeft dat bij ons niet veel dus voor ons is hij ideaal…
Buggaboo is denk ik voor lange mensen echt irri laag met de bak…vond dat al met een ‘‘normale’’ lengte van 1.75…het is een leuke wagen vind ik maar ik vind die lage bak een te groot minpunt…in gebruik zal je merken dat je toch best vaak even in ‘‘de bak duikt’’ om het dekentje goed te leggen een speentje terug te geven of gewoon om te checken of je beeb nog net zo mooi is als 5 minuten daarvoor :inlove:
En dan is die buk dus toch iets te diep iedere keer
Als ik nu (ik heb de mutsy ook al van 5 jaar terug) een nieuwe wagen moest kiezen…zou het stokke zijn,niet omdat ik hem mooi vind,want dat vind ik dus écht niet :shifty: ,maar om de handigheid in gebruik :thumbup:
Mijn vriend is ook lang (1.93m) en ik ben klein en wij hebben mede daardoor bewust voor de urban jungle gekozen. De bak kan je zowel lager als hoger zetten en hij kan er achter lopen zonder tegen de stang te schoppen. Daar heeft hij bij veel andere wagens wel last van.
Hoi!
Ik ben ook vrij lang en heb daarom voor de Stokke gekozen, bevalt SUPER, krijg er veel complimenten over en je beebje ligt lekker hoog, en zit later ook lekker hoog!!
Hieronder een fotootje ter illustratie…
Groetjes!!
Ik heb de koelstra flexxo en die is best hoog en de wandelwagenbak is ook nog eens lekker groot.
Ik ben “maar” 1.63 en hubbie is 1.88 en voor ons lengte verschil kunnen we de duwstang helemaal op maat zetten.
Je hebt ze in felle kleuren (ik heb een lime groene) en in “normalere” kleuren, Ik heb ook de koelstra flexxo twin en die is antracietkleur.
Ik ben er nog steeds helemaal weg van, en kan deze kinderwagen echt iedereen aanraden!
@joseetje wrote:
ALs het je om de lengte gaat zou ik de stokke nemen :thumbup:
Ja de meesten vinden het een lelijke wagen, maar ik vind hem leuk!!! 8)
daar dacht ik ook meteen aan toen ik de vraag las.
hij lijkt mij nÃet praktisch met het oog op boodschappen in zakje doen (maar dan heb ik ook bij de bugaboo) maar hij dúwt heeeeeeeeel lekker! :thumbup:
hier de stokke… en nooit 1 moment spijt van gehad… een geweldige service… doen nergens moeilijk om… hij rijdt super… inklappen gaat goed… in onze stationwagen passen 2 stokke’s… hebben er namelijk 2, eentje bijgekocht voor Aisah… :thumbup: dat hij zo hoog is, is geweldig… je kindje voelt echt dicht bij je… en het stuur is verstelbaar en de hoogte ook… wat boodschappen betreft, je wilt niet weten hoeveel er in de zak kan… ik wou dat ik er een foto van had… :mrgreen: passen 4 pakken pampers in en dan kan er ook nog wat tussen de zijkanten in…
en ik ben iemand die zich snel ergerd als spullen niet handig zijn of kwaliteit niet goed is maar over deze wagen heb ik niks te klagen…
Ik ben 164 lang en mijn man is 166 lang en wij hebben geen problemen met de bugaboo :mrgreen:
TaMa… ik ben 1.74 en heb ook achter de bugaboo gelopen en moet zeggen dat ik ook geen problemen daarmee had…
@faizaa wrote:
hier de stokke… en nooit 1 moment spijt van gehad… een geweldige service… doen nergens moeilijk om… hij rijdt super… inklappen gaat goed… in onze stationwagen passen 2 stokke’s… hebben er namelijk 2, eentje bijgekocht voor Aisah… :thumbup: dat hij zo hoog is, is geweldig… je kindje voelt echt dicht bij je… en het stuur is verstelbaar en de hoogte ook… wat boodschappen betreft, je wilt niet weten hoeveel er in de zak kan… ik wou dat ik er een foto van had… :mrgreen: passen 4 pakken pampers in en dan kan er ook nog wat tussen de zijkanten in…
en ik ben iemand die zich snel ergerd als spullen niet handig zijn of kwaliteit niet goed is maar over deze wagen heb ik niks te klagen…
jammer dat je geen foto hebt maar ik sta idd heel verbaasd.
ik heb hem een keer bij de prenatal geduwd en ik was ook zeer te spreken over het duwvermogen maar ivm mijn handicap ben ik erachter gekomen dat ik toch echt luchtbanden moet hebben maar hij dúwde in de winkel idd errug lekker :thumbup: