Sophie is ziek, alweer. En dan wil ze niets eten of drinken, alleen maar de borst. Ik ben dus weer een paar dagen thuis van m’n werk; gisteren nog een ochtendje bij de oppas geprobeerd, maar ze weigert alles. Gelukkig drink ze aan de borst goed, en ik heb weer stuwing en lekkende borsten zoals ik sinds de kraamtijd niet meer heb gehad :shock: dus het werkt allemaal nog goed. En Sophie heeft de bijbehorende dunne poepluiers, ik heb m’n ossegalzeepje maar weer opgezocht voor de gele poeprandjes in haar rompers… dat waren we niet meer gewend…
Dus, lang leve de borstvoeding, anders was het nu allemaal nog veel ellendiger geweest.
:dance: :dance: :dance:
Heb je al die tijd nog gekolfd dan dat je nog kan voeden?
Ze krijgt normaalgesproken nog 2-3 keer BV per dag, nu gewoon veeeeel vaker. Dus de productie is drastisch opgevoerd, vandaar weer stuwing etc. Dat is het fijne van BV, vraag en aanbod raken op elkaar afgestemd; meer vraag: dan meer productie.
:dance: :dance: , wat ontzettend fijn dat ze wel de borst wil en dat het ook zo goed gaat :thumbup: :thumbup:
Wat zouden onze kiddies toch moeten zonder onze (.) (.), lekker hè :mrgreen: :drool: , zeker als je ziek bent.
Nou IDD…hier vandaag hetzelde verhaal…Eli (15 maanden) is een veelvraat,maar heeft vandaag schokkend weinig gegeten…hij spuugt alles resoluut weer uit (geen idee waar dat ineens vandaan komt,ook de BV dus),maar gelukkig kan je blijven aanleggen…beetje bij beetje komt er weer wat binnen dus!
Voelt een stuk geruster…