Lang haar...

Hier altijd een staart, anders ga ik erop liggen en dat is irritant.

Ook weleens op mijn staart, maar die kan ik in 1 keer pakken en opzij leggen.

Hier doe ik wel aan spulletjes in mijn haar.

Ook al zegt de kapper dat het geen drol uitmaakt, haar is dood materiaal en kun je eigenlijk niet in een betere conditie helpen.

Maar toch voelt het prettiger aan, zachter, gladder…

Wat een verschil! Maar zeker leuk! En nu je vlecht opsturen???

@marloes vip wrote:

Ik had een enveloppe mee genomen met het adres er op en ben gelijk naar het postkantoor gegaan en heb hem verzonden. Ik ben er wel blij mee dat ik dit heb kunnen doen, al kan ik maar een beetje geluk brengen bij een iemand dan is het de moeite al waard.

Ik vind het een heeeeeel mooi gebaar en je hebt mij op hetzelfde idee gebracht, dus ik laat het eerst ook nog ff doorgroeien! :thumbup:

Wauw! Super!!

Echt goed dat je dat hebt gedaan :smiley:

Wel een vreemde gang van zaken dat het opgestuurd moet worden :eh: Ik had eigenlijk verwacht dat er wel van die inlever punten waren :lol:

Maar dan is dit natuurlijk veel gemakkelijker :smiley:

@marloes vip wrote:

En dat vind ik nou leuk om te lezen. Hoe lang is je haar nu?

Nou om mezelf niet meteen een kaal koppie telaten krijgen, moet er eigenlijk nog wel een cm of 10 bij. want ik zou het wel op mijn schouders willen houden, maar goed, ik heb het wel aan tijd hoor :thumbup: :lol:

Oeh goede vraag, denk vorig jaar september dat ik bij de kapper geweest ben. Ik hou er niet van, en krijg enorme uitslag in mijn nek en eigenlijk overal waar die losse haren op mijn huid vallen. Ik was mijn haar nu met sanex shampoo, daar zit iets in wat de hoofdhuid verzorgd, een van de weinige shampoos waar ik geen jeuk op mijn hoofd van krijg.

Sjucht, wat heeft manlief het toch makkelijk met zijn kale bol.

Ik ben net naar de kapper geweest.

Vanmorgen:

[url]

Nu:

Ik voel me tien kilo lichter, vond de aandacht bij de kapper wel wennen, ze kwamen allemaal om me heen staan toen het meisje de schaar er in zette. Er is een vlecht van 35cm vanaf en ik krijg overal leuke reacties.

Ik had een enveloppe mee genomen met het adres er op en ben gelijk naar het postkantoor gegaan en heb hem verzonden. Ik ben er wel blij mee dat ik dit heb kunnen doen, al kan ik maar een beetje geluk brengen bij een iemand dan is het de moeite al waard.

En dat vind ik nou leuk om te lezen. Hoe lang is je haar nu?

De kinderen keken even heel verbaasd toen ze me zagen. Ik zei om half tien tegen mijn man dat ik wel eens naar de kapper wilde, gelijk maar gebeld en kon half elf terecht. Heb de kapster verder laten verzinnen wat er van te maken. :dance:

Ik ben niet de enige die het haar voor haarwensen af liet knippen zag ik net.

http://www.telegraaf.nl/prive/11178766/Georgina_Verbaan_knipt_haar_voor_goede_doel.html?tl=raiser-Prive