ja dat kan Frogger… ik pb je even… met dank aan Plut natuurlijk :-*
Faizaa en Plut, bedankt
Ja ik ben wel enigszins veeleisend ja :mrgreen: . Dat wil zeggen, als ik 60 euro voor een beha moet betalen, dan wil ik me er ook een beetje mooi in voelen. Als ik hem toch niet mooi vind, dan koop ik net zo lief eentje bij de Hema.
Bedenk nu in ene dat ik me er sowieso niet mooi in ga voelen, dus eh… dan toch maar een goedkopere… Hoef ik er ook geen naaldhakken bij te nemen. En geen visagist. En ik hoef er niet zo bij te kijken. Kan ik gewoon weer lekker gaan slapen :mrgreen:
Jammer Faizaa…
Lena, 60 euro???
Ehm, ik heb voor de mijne 37,50 betaald… Dat is alleen geen rode geweest (zou daar het verschil in zitten??). Ik heb 'm trouwens via een nl borstvoedingskledingsite (leuk woord voor galgje :lol: ) gekocht, maar daar was alleen dat type te koop dat ik nu heb gekocht…
Ik heb 2 voedingsbeha’s van Triumph aangeschaft a 30 euri’s per stuk (met kant ) maar vind ze echt niet fijn,zitten hartstikke stijf onder mijn kleding, ik doe het voorlopig nog wel ff met mijn 3 voor 22 euri van otto :oops:
@lena3 wrote:
Ja ik ben wel enigszins veeleisend ja :mrgreen: . Dat wil zeggen, als ik 60 euro voor een beha moet betalen, dan wil ik me er ook een beetje mooi in voelen. Als ik hem toch niet mooi vind, dan koop ik net zo lief eentje bij de Hema.
Bedenk nu in ene dat ik me er sowieso niet mooi in ga voelen, dus eh… dan toch maar een goedkopere… Hoef ik er ook geen naaldhakken bij te nemen. En geen visagist. En ik hoef er niet zo bij te kijken. Kan ik gewoon weer lekker gaan slapen :mrgreen:
Hahahaha Lena… wat ben je toch heeerrlijkkkk eerlijkkkk… :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Juul… ik hou juist van stevig… de voedingsbh’s die ik heb zijn voor mijn gevoel niet stevig genoeg… en dat terwijl ze toch 50 euro per stuk zijn… ik wil zeg maar madonna borsten… naar voren en puntig ipv die rond, brede borsten… Snap je het nog :oops: De zijkanten moeten lekker stevig zijn en liefst een naad over het midden, voor extra stevigheid…
Ja, ook ik ben veeleisend… maar Oprah (Oprah rulessss) zei dat de juiste BH ook je sillouet bepaald en mijn BH’s doen niks voor me… normale BH’s weer wel maar die mag ik niet aan dus… tenminste nog even niet…
Misschien toch eens die beugelBH van An*ta proberen… :think:
Ik zag mezelf laatst een keer van de zijkant en schrok van mijn silhouet: wat een theezakjes! :shock: Ik wil dus wel weer beugels gaan dragen, beetje liften. Zal volgende week wel worden, dan voed ik toch alleen nog maar vóór en na het werk. :mrgreen:
Ja erg hè Biebels? Denk je na zoveel tijd weer een sleuke lingerie te gaan kopen, zodat je er weer eens een beetje appetijtelijk eruit kunt zien, ontdek je in de paskamer dat dat er helaas niet meer in zit :wall:
Het wordt wel weer beter hoor, maar helemaal goed komt het nooit meer.
Hi hi Faizaa, ik denk dat jij de eerste ooit bent die mij heerlijk eerlijk noemt :mrgreen: . Ben ik online toch opener dan in het echt :think: .
Voedingsbeha’s van triumph? Klinkt goed, maar waar koop je die?
De vorige keer dat ik een voedingsbeha wilde kopen, ging ik vol goede moed naar de hunkemöller. Tuurlijk hadden zij een voedingsbeha voor mij, zei de verkoopster, “kijk maar, dit is hem.” Hem, als in: we hebben er één. Alsof je gaat shoppen in een oostblokland :silenced:
Ja, Lena, daar heb je gelijk in… bv-bhs staan niet erg hoog op het prioriteitenlijstje van de fabrikanten.
We mogen haast nog van geluk spreken dat ze bestáán, lijkt soms wel :lol: :lol: :lol: :lol:
@faizaa wrote:
Juul… ik hou juist van stevig… de voedingsbh’s die ik heb zijn voor mijn gevoel niet stevig genoeg… en dat terwijl ze toch 50 euro per stuk zijn… ik wil zeg maar madonna borsten… naar voren en puntig ipv die rond, brede borsten… Snap je het nog :oops: De zijkanten moeten lekker stevig zijn en liefst een naad over het midden, voor extra stevigheid…
Nou dan moet je echt die van Triumph hebben!!! De mamabel collectie,nieuwe collectie he? Ik heb de roze en een gebroken wit met kant,maar vind het niet fijn ziten,jammer nu zit ik met 2 beha’s die ik nooit ga dragen :roll:
Zal je de link ff pb-en

Hee juulisjuul, wat heb je voor maat?
@juulisjuul wrote:
@faizaa wrote:Juul… ik hou juist van stevig… de voedingsbh’s die ik heb zijn voor mijn gevoel niet stevig genoeg… en dat terwijl ze toch 50 euro per stuk zijn… ik wil zeg maar madonna borsten… naar voren en puntig ipv die rond, brede borsten… Snap je het nog :oops: De zijkanten moeten lekker stevig zijn en liefst een naad over het midden, voor extra stevigheid…
Nou dan moet je echt die van Triumph hebben!!! De mamabel collectie,nieuwe collectie he? Ik heb de roze en een gebroken wit met kant,maar vind het niet fijn ziten,jammer nu zit ik met 2 beha’s die ik nooit ga dragen :roll:
Zal je de link ff pb-en![]()
:-* heb em gekregen lieffie :-* ga straks eens even kijken :thumbup:
faiz,
die beha’s van anita zijn top!
ik heb 75 G, dus ik weet was je bedoelt.
bij mij zei de dame van de hunkemoller:
nee, die maat hebben we echt niet. das ook wel een beetje een rare maat :shock: :shock: :shock: u bent ook niet zo groot he, dan is het wel bijzonder hoor! :shock:
nou ben ik niet zo groot (1.55) maar ben toch ook geen kabouter ofzo.
ik ben de winkel maar uitgestampt met de toevoeging dat ik haar over 5 jaar nog wel zou spreken.
heb nu winketje waar ze me met liefde helpen
Ik ben verzot op mijn anita beugelvoedingsbh!! :mrgreen:
En nu heb ik naar mijn werk gewoon mijn gevoerde bh’s aan dus met kolven doe ik even het bandje laten zakken…maaruh mijn borsten ploffen er wel zowat uit als ze vol zijn :lol: krijg ik een mooie spaarpot 8)
Heb niet zoveel last met mijn borsten en bh’s :think: had altijd 80d op het laatste haakje…nu heb ik 85d ook mijn voedingsbh…mijn borsten zijn wel groter maar passen wel nog in mijn oude bh’s,komt denk ik omdat mijn bovenkant van mijn borst gevulder is nu…dus de cup passen ze nog gewoon in…
En met 85d (85dd/e in stuwingdagen en aan het begin beide keren) is het nog goed te doen een bh zoeken 8)
Ik denk dat mijn zwangerschaps-D al lang weer een C of zelfs B geworden is… :? Moet maar gauw weer zwanger worden :shifty:
O daá noujammer, anders kocht ik ze van je over
wat heb je nodig lena??
heb hier nog 2 liggen van Anita. net iets te krap helaas
faizaa, ik heb die van SUza of zoiets, ik heb cup 85 F :shifty:
er zit een soort van beugel in ,maar wel totaal katoen. stevig genoeg zonder te knellen.
rond de 50 euro, maar ik doe er al heel lang mee.
ennnn ik loop thuis altijd zonder bh :oops: :lol:
anita, triumpf …ik vond het allemaal niks :oops:
ff foto zoeken
hier lijkt ie op maar ook niet :eh:
deze is tot cup H :thumbup: