Lang BV geven, lang voedingsbh dragen of ook weer gewone?

Ik geef Sanae nu nog de borst en Aisah dus ook… Maar ik bedacht me, als ik Aisah nu ook 2 jr wil geven moet ik dan nu nog 2 jr voedingsbh’s dragen… en ik draag ze al anderhalf jaar… Ben er een beetje flauw van en wil weer eens een mooie BH onder mijn kleren dragen… ook ivm pasvorm… weer een beugel erin en zo…

Mag dat weer na een tijdje… of blijft het gevaar van afknellen van melk klieren… :think: Dragen de langvoedsters nog steeds een voedingsbh…

Greetzzz faizaa…

Ik nog wel maar zat met dezelfde vraag als jij :mrgreen:

Ben mijn hema voedingstenten namelijk meeeeeeeeeeeeeeeeeer dan zat :mrgreen:

Ik zag een keer op TV dat je echt heel erg mooie (net als normale ziet het er uit) voedings bh`s hebt. Zeker als je zo lang voed! Is dat denk ik wel de moeite waard. Moet je eens informeren bij een lingerie zaak denk ik!

@Ninanien wrote:

Ik nog wel maar zat met dezelfde vraag als jij :mrgreen:

Ben mijn hema voedingstenten namelijk meeeeeeeeeeeeeeeeeer dan zat :mrgreen:

Ik ook!! Er zijn wel voedingsbh’s met beugels, maar om die NU NOG aan te schaffen :think: Ik weet wel dat ik die aanschaf als beeb 2 zich aandient, dat heb ik wel verdiend :mrgreen:

Ik was mijn tenten ook meer dan zat en ben toen mijn borsten weer wat gekrompen waren overgaan op mijn oude beugelbh’s.

Ik gaf toen (en nu nog) 2 voedingen op een dag. Had niet gedacht dat ik die kleine gevalletjes ooit weer zou passen, maar wel dus…

Heb geen last van de beugel gehad, maar ik denk dat het wel belangrijk is dat ze nergens knellen.

Als je een gewone bh draagt en je wilt gaan voeden, zul je de bh over je borst moeten trekken om deze vrij te maken. En dát kan wel weer gaan knellen… Heb je al eens op de site van Prettymum gekeken? Of op de site van Hunkemöller, onder Maternity? Of Anita.com? Ook een leuke: lingerievoortweepuntnl.

of zoek eens op google op ‘belabumbum’ of kijk op http://www.zwangerschapslingerie.nl/index.php?sectionid=1&catid=1&gosubcat=1 Dat zijn echt leuke BH’s voor zwngeren en BV

hoi

ik heb de voedingsbeha;s van Anita. Met een beugel. En die vind ik helemaal geweldig. Kost een paar centen maar dan heb je ook wat.

toegegeven ze zijn niet wild sexy maar mijn man krijgt hierbij geen neigingen om de tenstokken te gaan zoeken :mrgreen:

Op den duur ben ik weer gewone BH’s gaan dragen, van die t-shirt-BH’s met gladde cups en niet voorgevuld. Gewoon de cup opzij schuiven en het bandje van je schouder laten zakken voor de voeding, ging prima! De beugel blijft dus op z’n plek zitten onder je borst dus er wordt niets afgekneld.

Ik was die vormeloze voedings-BH’s ook zo zat op den duur… heb mezelf toen maar eens verwend met een stapeltje fijne beugelBH’s in leuke kleurtjes!

Hihi… leuk, toch al die reactie’s… ben dus niet de enige die genoeg heeft van die witte tenten…

Probleem is vaak dat ik zit met cup G… misschien…heel misschien alweer F :mrgreen: En hoewel de voedingsbeha’s nu ook wel mooier worden zou ik zo graag weer eens een “echte” BH aan willen en dan gewoon zoals hier al gezegd werd, het bandje afschuiven en dan borst eruit wippen…

Bij Hemoller gaat die nieuwe mooie maar tot Cup E…

Zal nog maar es bij An
a kijken… Bedankt voor de links naar leuke sites… zal es gaan kijken… Toch het idee, nog 2 jaar (en wie weet daarna nog) voedingsbeha’s staat me een beetje tegen Misschien dat een voedingbeha met beugel al veel uitmaakt, qua gevoel… :thumbup:

Bedankt lieve KoK dames… voor het meedenken… :-

@Paultje wrote:

Op den duur ben ik weer gewone BH’s gaan dragen, van die t-shirt-BH’s met gladde cups en niet voorgevuld. Gewoon de cup opzij schuiven en het bandje van je schouder laten zakken voor de voeding, ging prima! De beugel blijft dus op z’n plek zitten onder je borst dus er wordt niets afgekneld.

Ik was die vormeloze voedings-BH’s ook zo zat op den duur… heb mezelf toen maar eens verwend met een stapeltje fijne beugelBH’s in leuke kleurtjes!

Kijk, deze berichten daar put ik hoop uit :mrgreen: :wink:

Je kunt ook de BH over je borst trekken en de haakjes achteren losmaken. Het is effe frutsen als je het weer vastmaakt na afloop, maar op die manier knelt het niet. Zou ik de voedingsbeha’s wel aantrekken als je buitenshuis voedt, anders valt het zo op :lol: .

Je kunt ook het bandje over je schouder door en de cup naar beneden ‘klappen’ , vooral bij voorgevormde beha’s werkt dat. Moet je dus alleen kleren aanhebben waar wat ruimte inzit, of een blouse die je losknoopt ofzo.

hmmm… heb eens zitten kijken naar die bh’s op die sites die jullie noemen, maar ik werd er toch niet echt heel vrolijk van. Het is zo groot en lomp allemaal… Ik snap wel dat je voor goede ondersteuning een flinke lap stof nodig hebt, maar wat leuke kleurtjes of een kantje ofzo zou toch wel aardig zijn. Beetje elegant zou toch moeten kunnen? Ach ja, elegant zal ik me toch wel niet voelen :wink:

Ik heb 8 maand een beugelbh van Anita gebruikt (cup G), toen heb ik een mooie gewone bh gekocht (ondertussen cup F), meestal haalde ik de achterkant los, en deed de beugelbh om hoog. Ik kreeg zelfs handigheid in het openen en sluiten van mijn bh op de rug!

Tijdens m’n 1e zwangerschap al in zwangerschapstenten gelopen, zonder beugel. Nu houd ik lekker gewone bh’s aan. Ik geloof niet meer in zwangerschapsbh’s.

Als de 2e geboren is, koop ik weer een beugelbh van Anita, niet heel sexy, maar zit wel beter dan de voedingsbh’s zonder beugel.

Succes er mee

Karin

Google eens naar Eve Alexander…

Ik heb een nl. bv-kleding site gevonden die daar 1 setje van verkoopt. Heb ik dus meteen maar aangeschaft… Mooi kanten ondergoed :thumbup:

Ah kijk eens aan! Rood! Dat gaat al de goede kant op :smiley: .

Alleen…waarom liggen die dames er allemaal zo hijgerig bij, alsof ze niet allang aan de man zijn? Kun je je voorstellen dat je na de voeding je beha dichtklipt en je man dan zo gaat liggen aanstaren? :mrgreen:

Tsjonge Lena, je bent ook niet veeleisend ofzo :eh:

:lol:

@lena3 wrote:

Ah kijk eens aan! Rood! Dat gaat al de goede kant op :smiley: .

Alleen…waarom liggen die dames er allemaal zo hijgerig bij, alsof ze niet allang aan de man zijn? Kun je je voorstellen dat je na de voeding je beha dichtklipt en je man dan zo gaat liggen aanstaren? :mrgreen:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Doe jij dat nooit dan :wink: :silenced:

Hahahha… geile BV lingerie… zal mijn man leuk vinden… :mrgreen:

Ga eens kijken… :thumbup:

He plut… zitten wel mooie dingen bij :thumbup: Alleen, Lena… hebt helemaal gelijk over de dames die het dragen… vooral die naaldhakken van 10 cm… :roll: :roll: :roll: Vind het jammer dat er van die hooker-lookalike meiden voor worden gebruikt… :oops: maar het gaat om de lingerie… :snooty: :mrgreen: