Landelijk Kattenalarm BELANGRIJK!!

Hallo,

Voor ieder die het nog niet weten en misschien mensen kennen die hun kittens wegdoen (gratis) google op landelijk kattenalarm er zijn 2 turkse mensen actief om de arme beestjes mee te nemen en niet met goede redenen.

:cry:

zeg het voort :pray:

(Voor een ieder die me misschien aan gaat vallen omdat ik schrijf dat het om tukse mensen gaat , het staat zo in het verhaal :wink: )

Ik zou denken dat het in dit geval wel belangrijk is om een beschrijving te geven van die mensen, en in dit geval is het enige wat men van hen weet dat ze Turks zijn.

Voor hetzelfde geld neem je automatisch aan dat het om een Nederlands koppel gaat, en geef je nietsvermoedend je kittens mee aan dat Turkse stel.

Dat stondt er ook niet bij :?

een beschrijving van hoe ze eruit zien, alleen dat ze een zilver kleurige station wagen rijden, maar ja, dat kan de volgende keer alweer een andere zijn, en hoeveel mensen rijden er wel niet een zilver kleurige station wagen , heel veel !

om een lang verhaal kort te maken kun je op google kijken :wink:

Mijn ouders vertelde het me ,dus dacht ik dit moet ik op kok kwijt aangezien er hier ook katten liefhebsters zitten die misschien wel eens een nestje hebben .

Zo zielig voor die arme beestjes :cry: :hug:

Wat doen ze er mee dan?

Opeten?

Meestal worden kittens dan doorverkocht voor vivisectie heb ik me laten vertellen door het dierenasiel. :frowning:

Dus nooit! je kittens gratis aanbieden.

Pfff als het echt zo is vind ik dat een beetje raar, je gaat toch niet heel Nederland door om ergens een paar kittens op te halen en ze dan iets aan te doen? Wat heb je toch een rare mensen…

Ik heb gegoogled…

http://frontpage.fok.nl/nieuws/102566/-Landelijk-poezenalarm.html

Kwam dit tegen…

wat ik dan wel vreemd vind , heb zewlf twee nestjes gehad, je laat die mensen toch in je huis?

je kan dan toch met ze praten enzo , je voelt het toch aan of het goed zit of niet?

en dan helemaal als het om mer dan 2 posjes gaat moeten er toch alarmbellen gaan rinkelen ?

zo was onze voorwaarde dat ik zei dat ik de eerste 3 maanden geregeld foto’s van ze wilde zien en evt. een keertje wilde langskomen…

de mensen waar onze poesjes heen gingen gaven direct hun hyves adres zodat ik ze kon blijven volgen :thumbup: iemand met slechte bedoelingen doet dat dus nooit niet.

nouja het komt erop neer dat ik de eigenaren van deze katjes dan ook niet erg snugger vind :oops:

er zijn ook mensen bij die er snel van af willen omdat het ‘het zoveelste nestje al is’.

Poes laten helpen is een optie maar dan zeggen ze: ja als we het willen doen is ze alweer zwanger :think: Dus die zullen wel blij zijn als er iemand meerdere katjes mee neemt.

Zijn hun er weer vanaf :wall:

Maar als ik een nestje zou hebben zou ik de ‘nieuwe eigenaren’ eerst willen leren kennen. Ik ben wel iemand die het belangrijk vind dat dieren die bij mij worden geboren een goed huis vinden.

Maar goed we hebben geen katten en de hond is nog nooit zwanger geweest maar dat is wel mijn instelling. Jammer dat niet iedereen dat heeft kennelijk. Ze zullen zo al wel heel wat katjes hebben weggehaald. Anders werd het niet als een waarschuwing uitgegeven.

wij hebben ook een zilveren stationswagen :wink: maar wij zijn het niet :naughty:

Ik heb nu ook een paar weken geleden 3 kittens weg gegeven, ik was eerst ook bang dat ze in verkeerde handen zouden komen, je weet maar nooit.

Gelukkig zit een bij onze buren en de andere 2 bij een vriendin van mij.

Kaar bedankt voor de link :thumbup: wist niet hoe ik hem moest toevoegen :shifty: :oops:

Erg toch, slangenvoer was al langer bekend, maar voor de overige niet,

het idee al, als ik geen goed gevoel zou hebben zou ik ze niet meegegeven hebben.

Zo sneu voor die arme beestjes :hug:

Dat kittens als slangen voer worden gebruikt kan ik me gewoon iet voorstellen, zelf hebben we ook een slang, die eet dan wel alleen muizen en ratjes.

Maar zelfs op t slangen forum zie ik niemand er voor aan om hun slang een kat of kitten te voeren. Ze krijgen er zelf allemaal een naar gevoel bij :?

@Tamara30 wrote:

Dat kittens als slangen voer worden gebruikt kan ik me gewoon iet voorstellen, zelf hebben we ook een slang, die eet dan wel alleen muizen en ratjes.

Maar zelfs op t slangen forum zie ik niemand er voor aan om hun slang een kat of kitten te voeren. Ze krijgen er zelf allemaal een naar gevoel bij :?

Hoi,

Ja, maar het is toch echt zo hoor, je hebt er echt heus wel mensen bij zitten die dat doen.

Ik vindt het zielig om levende dieren zo aan een slang te geven ook hoor :hug:

Ik krijg al de kriebels als ik eraan denk , ook al als ik een slang zie :shifty:

mijn nichtje heeft er 2 maar , mij zie je daar niet het is namelijk niet de eerste keer dat dhr en mevr slang ontsnapt zijn :o

Ik zou altijd geld voor dieren vragen, of je moet net als jou tamara weten waar ze terecht komen :wink:

mijn broer heeft wel eens 50,-euro betaald voor een gewone kat :shock:

gr melanie.

@Tamara30 wrote:

Ik ken iemand die zelfs cavia’s en ander kleine dieren geeft aan zijn slangen. Daar kom ik dus nooit meer en het contact is met die vent helemaal verbroken. :x

@Bagheera wrote:

@Tamara30 wrote:

Ik ken iemand die zelfs cavia’s en ander kleine dieren geeft aan zijn slangen. Daar kom ik dus nooit meer en het contact is met die vent helemaal verbroken. :x

Zoals ik net al zei, we hebben zelf ook een slang, wel een redelijk kleine,ze word nog groter maar hier eet ze absoluut niets wat nog leeft, ik vind het ook zielig. Ik koop haar voedsel bij de dierenwinkel (speciaal zaak) elke keer als ik kom vragen om muisjes willen ze me vaker een levende mee geven, maar dat wil ik dus echt niet, hie alleen diepvries voedsel :wink:

@Tamara30 wrote:

@Bagheera wrote:
@Tamara30 wrote:

Zoals ik net al zei, we hebben zelf ook een slang, wel een redelijk kleine,ze word nog groter maar hier eet ze absoluut niets wat nog leeft, ik vind het ook zielig. Ik koop haar voedsel bij de dierenwinkel (speciaal zaak) elke keer als ik kom vragen om muisjes willen ze me vaker een levende mee geven, maar dat wil ik dus echt niet, hie alleen diepvries voedsel :wink:

Eigenlijk is het net zo erg hoor, maar die worden vaak levend in de vriezer gegooit :thumbdown:

maar ja, ik begrijp best dat een slang ook moet eten :wink:

even off topic :wink:

wat heb je voor een slang tamara ?

gr melanie.

@melanie wrote:

@Tamara30 wrote:
@Bagheera wrote:
@Tamara30 wrote:

Eigenlijk is het net zo erg hoor, maar die worden vaak levend in de vriezer gegooit :thumbdown:

maar ja, ik begrijp best dat een slang ook moet eten :wink:

even off topic :wink:

wat heb je voor een slang tamara ?

gr melanie.

Het is inderdaad net zo erg, vooral omdat ik juist zoveel moeite ermee heb dat ze worden ingevroren, maar ze zal toch moeten eten idd.

Wij hebben een gut met de kleur reversed oketee.

Ze is nog maar klein hoor :mrgreen:

Mooi getekent :thumbup: maar ik ben geen slangenmens.

Geef mij maar een hond kat of knaagdier :wink:

Nou onze Truus kan (gelukkig) geen kindjes meer krijgen, maar als ik hoor dat buren kittens krijgen/hebben zal ik ze wel waarschuwen.

En ik moet eerlijk bekennen of 't nu een muis, rat, cavia of kat is… ik vind het allemaal erg eigelijk :shifty: .

@Tamara30 wrote:

Ik heb nu ook een paar weken geleden 3 kittens weg gegeven, ik was eerst ook bang dat ze in verkeerde handen zouden komen, je weet maar nooit.

Gelukkig zit een bij onze buren en de andere 2 bij een vriendin van mij.

nou ik bedoelde ook meer als 2 poesjes naar 1 toekomstige eigenaar /stel :wink:

er zijn maar weinig mensen die ineens 3 poezen willen namelijk :wink: