Hallo,
Graag even jullie mening, voor degene die er al geweest zijn natuurlijk :mrgreen:
Welk landal park ligt dichtbij Plopsa indoor Coevorden en is leuk, met leuk bedoel ik voor de kids, leuke speelhal erbij en mooi zwembad dat vind ik de belangrijkste punten.
Wie is er in een van deze parken geweest?
Volgens mij zit Centreparks er vlak naast :think:
Kan je zo lopend naar het park
inderdaad, de huttenheugte ligt ernaast… Kan je lopend naartoe…
Ik vond plopsa indoor niet zo leuk maar voor 1 dagkaartje konden we er een hele week naartoe… Moet je wel bij reserveren van centerparcs al aangeven…
grts patricia
In Aalden zit ook een Landalpark (Aelderholt), zit er ook niet ver vandaan…Is een park helemaal gericht op kinderen…Zit een hele grote speelhal bij (á la Ballorig, dus veel klimmen en klauteren) En buiten zit een hele grote speeltuin en minigolf e.d.
Ook het zwembad vonden we zelf super, voor jonge en oudere kinderen erg leuk!
Vind dit park persoonlijk nog iets leuker als de Huttenheugte, ook al ligt die ernaast…Het zwembad van de Huttenheugte is dan wel weer groter… :roll:
Zou gewoon even op beide sites kijken wat je het meeste aanspreekt…
Aelderholt is erg leuk voor kinderen, absoluut! De indoor speeltuin is gigantisch :thumbup:
(Plopsa vond ik een ware hel, maar daar vroeg je niet naar )
@D. wrote:
Aelderholt is erg leuk voor kinderen, absoluut! De indoor speeltuin is gigantisch :thumbup:
(Plopsa vond ik een ware hel, maar daar vroeg je niet naar)
Plopsa wil ik in de buurt voor als de verveling toeslaat je toch ff eruit kunt en dagje daarheen kunt gaan

zal aelderholt in gedachten houden

aelderholt vond ik juist tegenvallen. Land van Bartje of Orvelte(marke?) vond ik veel leuker.
En in Drenthe zijn zoveel leukere dingen als Plopsa Indoor.
Wij zijn vrijdag terug gekomen van Landal Orveltermarke
We hebben een week lang heerlijk genoten, ik wou dat het langer duurde; jammer om naar huis te gaan!
We zaten een half uurtje van Plopsa Indoor af.
Maar Orveltermarke is echt een heel leuk park; met klim/klauterhal, zwembad, minigolf, buitenspeeltuin, rustig overzchtelijk park.
Echt heel mooi en tevreden met ons huis daar.
We hadden een luxe huis met sauna, zonnebank en bubbelbad.
Er zijn op het park ook kinderbungalows met een trampoline in de tuin, ook gaaf!
We hebben onze dochter leren fietsen zonder zijwielen daar
@D. wrote:
Vertel waarom is plopsa een hel?
Wij komen er 1x per maand. Zwemkleding mee zodat ze heerlijk onder de sproeiers kunnen. Zelf een tijdschrift mee voor buiten in het zonnetje op het terras. Heerlijk…
@rijstkorrel wrote:
@D. wrote:Aelderholt is erg leuk voor kinderen, absoluut! De indoor speeltuin is gigantisch :thumbup:
Wij komen er 1x per maand. Zwemkleding mee zodat ze heerlijk onder de sproeiers kunnen. Zelf een tijdschrift mee voor buiten in het zonnetje op het terras. Heerlijk…
Ik vond het een kleine donkere fabriekshal met nauwelijks daglicht, amper 5 meter tussen de zeer matige attracties, en zó over the top gemerchandised, daar krijg ik jeuk van. Voortdurend hoofdpijn door de overdaad aan geluiden en kleuren en drukte, zowel mijn kind als ik worden daar niet gelukkig van.
Nee hoor, in het zonnetje zitten terwijl mijn kind onder de sproeiers speelt kan wat mij betreft op zat leukere plekken.

@D. wrote:
@rijstkorrel wrote:@D. wrote:Aelderholt is erg leuk voor kinderen, absoluut! De indoor speeltuin is gigantisch :thumbup:
Ik vond het een kleine donkere fabriekshal met nauwelijks daglicht, amper 5 meter tussen de zeer matige attracties, en zó over the top gemerchandised, daar krijg ik jeuk van. Voortdurend hoofdpijn door de overdaad aan geluiden en kleuren en drukte, zowel mijn kind als ik worden daar niet gelukkig van.
Nee hoor, in het zonnetje zitten terwijl mijn kind onder de sproeiers speelt kan wat mij betreft op zat leukere plekken.![]()
Als tegen kleuren drukte en geluiden kunt dan zijn pretparken zo wie zo niet leuk, lijkt mij. Of dit dat inherent aan Plopsa is?
@rijstkorrel wrote:
@D. wrote:@rijstkorrel wrote:@D. wrote:Aelderholt is erg leuk voor kinderen, absoluut! De indoor speeltuin is gigantisch :thumbup:
Nee hoor, in het zonnetje zitten terwijl mijn kind onder de sproeiers speelt kan wat mij betreft op zat leukerjavascript:emoticon(’:thumbup:’)e plekken.![]()
Als tegen kleuren drukte en geluiden kunt dan zijn pretparken zo wie zo niet leuk, lijkt mij. Of dit dat inherent aan Plopsa is?
lijkt me een groot verschil of het een donkere fabriekshal is of een buitenpretpark

Je kunt ook naar (centerparcs) sandur. De huttenheugte heeft wel een leuker zwembad
@rijstkorrel wrote:
@D. wrote:@rijstkorrel wrote:@D. wrote:Aelderholt is erg leuk voor kinderen, absoluut! De indoor speeltuin is gigantisch :thumbup:
Nee hoor, in het zonnetje zitten terwijl mijn kind onder de sproeiers speelt kan wat mij betreft op zat leukere plekken.![]()
Ik hou inderdaad ook niet echt van pretparken.