tja… t slaat nergens op, is iets van 12 km hiervandaan :lol: Maar ik ben zooooo toe aan een uitje en manlief riep al een paar keer dat hij er best heen wilde… dus nu heb ik net in the spurr of the moment geboekt en gaan wij een weekendje van 6 tot 9 januari… nouja, zondagavond 8 januari 19.00 uur naar Landal t loo…
9 januari moeten ze weer naar school, dus we gaan gewoon weer naar huis.
Maar lijkt me erg lachen, toch er even uit, en op maar 12 km afstand van huis… whahaha
iemand ervaring met dat park? Is het een beetje leuk park?
Gos heb er zo’n zin in… even een break na alle familieperikelen… :dance:
Haha Cell wauw wat ben jij uit de buurt!
Wij gingen er altijd bowlen.
Er zit een meertje in het midden al zal dat in de winter niet zo leuk zijn.
Huisjes zien er ook leuk uit al ben ik nog nooit binnen geweest.
Als je wilt zwemmen, volgens mij is op het park ook een zwembad(je) maar dat weet ik niet zeker meer, in Wezep en Nunspeet kun je ook zwemmen. Wezep is niet zo heel groot, in Nunspeet heb je ook glijbanen. Maar zit nu te bedenken, je bent dichterbij het zwembad in Zwolle :lol:
Wij zijn er vier jaar geleden in de mei vakantie geweest.
Je kunt er idd zwemmen, maar het is wel een klein zwembad. Dus leuk om een paar keer in te springen en meer niet.
Bowlen kun je er idd ook.
Verder hebben ze als ik me niet vergis ook een kleine kinderboerderij.
Wij hebben ons er toen prima vermaakt. Hopelijk jullie ook
De kinderen hebben zondag 8 januari gewoon zwemles… papa gaat ook gewoon aangezien hij er maar 5 minuten langer over doet dan vanaf huis :lol:
Een klein zwembad is prima hoor… op heideheuvel is hij ook erg klein, maar wij hebben ons er toen prima vermaakt. Beetje plonzen en doen, meer zit er toch nog niet in.
Bowlen is leuk! en ik las dat ze ook een indoor speelding hebben.
Voor een weekendje komt dat dus wel goed.
We gaan denk ik ook beide dagen lekker op t park uit eten. Dus heb er zin aan :dance:
Dat indoor speelding is ook maar klein, maar suus en mies zullen zich er zeker wel in vermaken
Er is een kleine kinderboerderij, wat speeltoestellen bij het meertje (oa springkussen). Huisjes zijn netjes.
Maar eh, uit eten op het park, ik zou het niet weer doen. Wij zijn daar in oktober geweest, ook gegeten daar, t is een a la carte restaurant, maar het eten krijgen ze voorbereid aangeleverd, zo bestelde ik een vistrio, maar ze konden niet een soort vis verwisselen, want wordt dus in porties aangeleverd en dan kun je dus niet bij een andere portie he eruit halen om te vervangen. Als t je puur voor niet te hoeven koken doet, ok, maar als je echt wat lekkers wilt, moet je naar mijn idee daar niet wezen.
In t’harde zit een pannenkoekenhuis.
Elburg kun je ook heerlijk eten en daarvoor door de stad heen wandelen en de haven bekijken.
Wezep heb je cafetaria’s waar je ook plates kunt bestellen.
Wij zijn er in januari 2010 geweest, nog zonder kinderen.
Uit eten vonden wij destijds heel leuk. Was een buffet restaurant, gewoon makkelijk, lopen wat je wilt. Met een apart kinderbuffet. Ook voor de kinderen waren er ridders en prinsessen met een soortement van “optreden”.
Zwembad is een “onderwater gelopen postzegel” zoals ik dat altijd omschrijf. Maar schoon, lekker warm en als het niet druk is goed te doen. Zit zelfs nog een stroomversnelling in.
Wij hebben gewandeld in de omgeving, maar dat ken je vast wel
Bij ons sneeuwde het overigens, dus was prachtig!
“onderwater gelopen postzegel” :lol:
Hij is leuk…
Nouja, we zien wel. Anders rijden we door naar Putten en doen we een dagje bosbad.
Uit eten zou zijn met de kinderen en veel meer dan een standaard biefstukje met friet verwachten we niet hoor.
Overigens rijdt je van oldebroek ook zo binnendoor naar Kampen en daar kun je dan weer erg lekker uit eten. Restaurant “Binnen” bijvoorbeeld.
Maar voor ons is het idd een avondje makkelijk.
Misschien dat ik zorg dat thuis mijn koelkast lekker vol is en we zondagmiddag al naar huis gaan om te gourmetten. Zie wel.
Het lijkt me gewoon leuk er even uit te zijn en als de huisjes oke zijn, is het wel fijn dat het zo dichtbij is.
Hallo,
ik ken het park op zich niet, maar de omgeving wel. Woon in Elburg. Hier hebben ze een leuke haven en stadje en leuke restaurantjes.
Lekker eten kan bij De Haas. Groot restaurant, ook a la carte en een klein speelhoekje voor kinderen (lees duplo). Het zwembad in Nunspeet is ook erg leuk. Kampen is inderdaad ook erg gezellig. Zelf zou ik niet snel naar Binnen gaan, maar eerder wat anders opzoeken. Laatste keer was niet echt een succes.
In ieder geval alvast veel plezier. Lekker niks doen is ook al lekker!
oh… toen wij onlangs bij Binnen zijn gaan eten, hebben we erg genoten.
Maar bedoel maar… we zullen ons wel vermaken, al zijn we niet ver van huis.
Elburg is me ook goed bekend… :mrgreen:
Wij gaan daar al 3 jaar achtereen heen en bevalt ons prima vooral voor de kinderen. Het eten vinden wij er ook prima