landal is top!

mijn titel zegt het al: wij vinden landal green parcs helemaal top!



zijn met pasen een weekendje weg geweest naar de Miggelenberg van Landal green parcs.

We hadden daar gegormet en 5 vd 7 werden flink ziek.

dus ik had een breif naar landal geschreven dat dat geberud was, en of ze misschien meer ziektegevallen hadden gehad.

krijg ikeen reactie terug dat ze het vervelend voro ons vinden en we een weekendje miggelenberg ver mogen doen!



dat noem ik nou super service! :clap:

Wow, dat is héél netjes :thumbup: .

Zeker goede service. :thumbup:



Dit keer dan maar niet gourmetten dan, hihi.

Nou dat is netjes zeg !!

nou ja wel netjes maar ja om daar nu eerst ziek voor moeten te worden :think: …



Dan liever niet ziek en dan geen weekend extra weg zeg maar…



grts patricia

netjes, maar ik denk dan meteen: dan zullen ze ook wel door hebben dat er bij hun wat aan schort :think:

netjes hoor en nu idd maar niet gourmetten :wink:

@babylover wrote:

nou ja wel netjes maar ja om daar nu eerst ziek voor moeten te worden :think: …



Dan liever niet ziek en dan geen weekend extra weg zeg maar…



grts patricia


Uiteraard, maar als je dan toch ziek geworden bent is dit wel een hele nette geste! :thumbup: Ben ook heel tevreden over Landal. Laatste keer hadden wij een wespennest bij het huisje. Ik meldde dat en kreeg een ander huisje aangeboden… ware het niet dat wij de volgende dag naar huis gingen en dat dus niet meer nodig was. Maar de reactie was top. :thumbup:

nou…dat is een hele nette oplossing toch?

en miggelenberg is leuk hè!! zijn we ook al 2 x keer geweest :thumbup:

bij landal moet je wel je huisje even poetsen voor je er in gaat leven.

Ik heb bij 2 parken 1x gepoetst en daar word met 1 doekje 10 huisjes gepoetst dus 10 wc en 10 badkamers en 10 slaapkamers niet echt fris dus.



ben dus ook niet meer gegaan hoor de tweede keer dacht ik ander park gaat miss ook anders maar was precies hetzelfde.

ik vind landal ook helemaal geweldig :inlove: we waren samen met een ander bevriend stel + dochter geweest in februari of maart ik weet niet meer precies wanneer :think: . en toen gingen we naar de bingo en wonnen we nog een weekend of midweek naar keuze. hihi het grappige was dat bevriend stel + dochter had ons meegenomen met een weekend wat hun ook hadden gewonnen met de bingo :lol: :smiley: . Dus nu gaan we begin juni weer dit keer een midweek, heerlijk!!! :inlove: :dance:



Wij waren bij 't Loo trouwens

Ik begrijp het geloof ik niet zo goed…



er zijn allerlei mensen ziek geworden van het eten wat daar bereid werd en dan zijn jullie blij dat jullie als oplossing nog een keer mogen??



Er is dan toch iets heel erg mis met de hygiene daar??



Je vind de oplossing misschien wel fijn maar wordt er ook iets aan de oorzaak van het probleem gedaan??



Wij zaten een keer in een smerig huisje met lekkage en toen mochten we gratis eten in het restaurant. We hebben het toen aangenomen en vroegen toen ook of er iets aan de lekkage gedaan zou worden…



Toen keken ze een beetje :think:



Uiteindelijk hebben ze het dus wel opgelost…Maar we moesten het wel een paar keer zeggen/vragen…



Ik denk altijd bij dit soort dingen…Tja, leuke oplossing als er ook maar iets aan het probleem gedaan wordt…

madre: ik begrijp je reactie wel hoor.

maar wij waren de enige die ziek geworden zijn, na een gourmetschotel, terwijl meerdere huisjes die besteld hadden.

ze hebben aangegeven dat ze erg ziten op de HACCP (hygienecode ) en da ze helaas geen verder odnerzoek naar dat vlees kunnen doen omdat dat (gelukkig) niet mee in hun bezit is.

Ooooh hier nog een die fan is van Landal.

Hebben nu drie parken gehad en rabbithill is nog steeds de mooiste.



Zijn vorige week maandag terug gekomen van een week in de vennebos. hihihi dat ligt vlak bij jou geloof ik kinipoogje. Dat is ook zo’n geweldig park. Veel te doen voor de kinderen. Ze adverteren in een boekje dat er gratis internet is op alle parken. Behalve dus op het vennebos. Ik heb hun gevraagt hoe dat zit omdat we alles zelf hadden meegenomen maar er geenn internet is maar hot spots. Ik kreeg van hun toen een hotspotkaart mee waardoor we gelukkig nog wel op internet konden. We moesten nog wat dingen uitzoeken, ik had gezegd dat kan daar ook wel want we hebben het pas nodig als we weg gaan.

De oplossing vond ik super, ze gaan ook direct het landal boekje aanpassen.

@knipoogje1983 wrote:

madre: ik begrijp je reactie wel hoor.

maar wij waren de enige die ziek geworden zijn, na een gourmetschotel, terwijl meerdere huisjes die besteld hadden.

ze hebben aangegeven dat ze erg ziten op de HACCP (hygienecode ) en da ze helaas geen verder odnerzoek naar dat vlees kunnen doen omdat dat (gelukkig) niet mee in hun bezit is.




Ahh duidelijk…Ik vind het echt wel een goede oplossing hoor. Ik zou ook blij zijn, maar ik zou wel een beetje :shifty: zijn en iig geen gourmetschotel meer bestellen daar… :angel:

wij zijn ook erg tevreden over Landal. Al diverse parken bezocht. In augustus gaan we weer! Overigens ook 2x gegourmet, was heerlijk :thumbup: