Landal is het niet geworden! Maar wat nemen we mee?

Wij willen binnenkort een weekendje of midweekje even als gezin er uit.

Nu zag ik Landal Koornmolen, die redelijk in de buurt is van Gouda. (Zit in Zevenhuizen) en opzich is naar Gouda gaan wel leuk voor een dagje, en een dagje rust en zoon mee geven aan oma voor rondje bus rijden.

Maar hoe is de omgeving verder?



Belangrijk: Leuk te bewandelen (en als het kan veilig).

Misschien wat vis water?



En iemand weet hoe het park zelf is? (niet groot begreep ik zwembadje, maar verder?)

Hoihoi,



Ik woon er om de hoek!

Zevenhuizen zelf is ook een leuk dorpje, ook leuk om doorheen te wandelen. We hebben een grote C1000 in het dorp met heerlijke verse broodjes! Ook de frietzaak heeft lekker eten ;o)



Verder zijn de Rotte (klein riviertje), de Rotte meren erg leuk om langs te wandelen, te fietsen en op te varen. Ze nu bezig met het aanleggen van een internationale Roeibaan en zijn al ver gevorderd. We zijn er vanavond nog helemaal omheen gefietst met de kids (+/- 1 1/2 uur) en het ziet er mooi uit! Het wordt / is een tevens een mooi natuurgebied.



Aan de Rotte mag en kan je op diverse plekken vissen.



Op 10 minuten rijden met de auto is de Zevenhuizerplas met aan 2 kanten een zandstrand. Bij Nesselande (wijk welke deel uit maakt van Rotterdam) is ook een leuke boulevard en winkelcentrum.



Het park zelf is volgens mij wel klein, ik ben er nooit op geweest. Er is een binnenzwembad; heel standaard bad en een leuk buitenzwembadje. Je schijnt in het restaurant van het park ook lekker te kunnen eten.



Genoeg info? Anders hoor ik het wel! :wink: :smiley:

En? Heb je nog wat aan mijn berichtje gehad??

Ja Sorry 8)



Ik ga nu eens kijken voor leuke aanbiedingen…

Ik vond het niets :shifty:



Huisjes waren niet schoon, veel ontbrak in de inventaris.Kappotte dingen, geen kinder beveiliging opstopcontacten in de kinderhuisjes…



Nee wij gaan niet terug.

Oei, das minder positief.



We zoeken echt iets in die buurt …(Van gouda, zoetermeer) :wall:

Weet iemand dan een andere leuke optie?

Weekendje, met in de buurt vis water.

Omgeving Gouda/zoetermeer.

Met 2 volwassenen en 2 kindjes van 3 en 1 jaar.

Budget 400 euro.

Is Katjeskelder ook een optie? Daar heb ik veel leuke verhalen over gehoord!

Of CP Port Zeelande? Mooie aanbieding via Bungalows!

We hebben dus besloten…



We gaan volgende week een weekend, je raadt het nooit… naar Het Geertje in een Trekkershutje! Manlief ziet het niet zo zitten zo primitief, maar ik vind het (des te ) leuker!



Nu vraag ik mij af, we gaan vrijdag ochtend weg (trein) en komen zondag terug (trein) wat neem je mee in zo een weekend?

Het is een boerderij. (In Zoeterwoude). (Google maar eens!)

Voor ons hoef ik niet na te denken, maar voor de kids? Hoeveel neem je mee en wat?

(Luna loopt nog niet afdoende kruipt veel).

Veel broeken denk ik, laarsjes overalletje.

Het ziet er erg leuk uit. In dit jaargetijde lijkt me het wel klam/vochtig in het huisje en omgeving.

Leuk zeg!!



Het is ook op mooie dage, in de ochtend vrij lang nat in de natuur/op de grond/in het gras, dus voor je kruiper in ieder geval een regenpakje met een broek en laarsjes. Verder kleren die lekker vies mogen worden, want niks is zo leuk als lekker vies worden!



Veel plezier.

leuk!



ik ken de trekkershutjes niet maar de boerderij wel en dat is leuk voor kleine kinderen :thumbup:

gezien het weer zou ik vooral laagjes meenemen. laarsjes, dikkere sokken, veel broeken, vestjes, warme trui voor 's avonds, regenjas.

kleding die tegen een stootje kan!

Ja heb al wat oude broeken opgetrommeld van de oudste.

Regenjas/broek goed idee! Laarzen ook nog even kopen!

Voor de jongste geen laarzen , lijkt me niet handig .



Heb wel joggingbroekje voor beide in de koffer voor 's avonds, en idd dan maar lekker dikke vest ofzo… kan gelukkig wel wassen bij mijn moeder.

leuk hoor :smiley:



denk vooral ook aan een warme pyama voor 's nachts, warme sokken, lange mouwen rompers / shirt voor onder een trui