Hai,
Wij zijn toe aan vakantie. Door de sonde van Mika zijn we aan Nederland gebonden en dacht ik er aan om voor het eerst eens naar een vakantiepark te gaan. Nu heb ik zittten kijken op Landal en die bieden veel aan en ik zit te zoeken naar een speld in een hooiberg.
Mijn eisen : een indoorspeeltuin, een goed (suptropisch…) zwembad, kindvriendelijk dus. Een kinderboerdeij is ook leuk. Provincie Drente kan nog even niet (om persoonlijke redenen want Drente is prachtig verder
).
Wie o wie helpt ons een endje op weg???
ik vond Landal in Hapert (noord brabant ) erg leuk. Mooi zwembad, mooie kinderboerderij enz…
Rabbit Hill…???
Bij gaan volgend weekend naar de Lommerbergen. Er schijnt een fantastisch zwembad te zijn en een indoor speeltuin. Maar of er een kinderboerderij is of iets met dieren (in de buurt) dat weet ik niet…
Succes met je keuze!
Viratine
@oessie wrote:
ik vond Landal in Hapert (noord brabant ) erg leuk. Mooi zwembad, mooie kinderboerderij enz…
Wij ook, zijn hier vorige week geweest :thumbup: :thumbup: .
Het Vennenbos heet het.
Lommerbergen. :thumbup:
Wij gaan er in april naartoe en daar hebben ze alles voor de kids
Ben gisterenavond druk ebzig geweest met zoeken en op het punt gestaan om te boeken…
Waren er alleen nog huisjes waar je in mag roken. Dat willen we dus echt niet
En nu :think: … we zijn zoooo aan vakantie toe :?
Hoi Mickey,
Naar welk park wilde je uiteindelijk gaan en wanneer? Wel balen dat er alleen nog maar huisjes waren waar gerookt mag worden…
Succes in ieder geval!
Viratine
Ik wilde het liefst naar een park met een subtropiscg zwemparadijs en een indoorspeeltuin. En ik wilde graag naar Limburg/ Noord- Brabant.
Nu kwam ik Hoog Vaals tegen. Goede recenties op vakantiereiswijzer.nl dus wellicht wordt dit het…
En we willen in april (niet met Pasen)
Geboekt! :dance: :dance: :dance:
Yahoo, ben helemaal in jubelstemming. Ben heel benieuwd of het wat is. Ben ook nog nooit op een vakantiepark geweest.
Iemand hier eerder geweest?
Ja, is helemaal toppie. :thumbup:
Zijn er zelfs 2 weken achter elkaar geweest.
Welk type huisje heb je geboekt?
Leuk indoorspeelparadijs en zwembad. (is niet subtropisch hoor!) en ook nog een klein weidje met dieren en diverse speeltuintjes.
even off topic…jij was toch eigenlijk ook een augustusmama 2007 of vergis ik mij nou??
Hai Mir,
Ja was… ik kreeg een miskraam. Maar ben gelijk zwanger geraakt van Mika, inmiddels 4 maanden alweer en ben nu een oktober mama 2007.
We hebben een 6 persoonshuisje geboekt, 6v dacht ik… Fijn om goede verhalen te lezen.
Dat het zwembad niet subtropisch was wist ik idd. Maar Enzo vermaakt zich hier ook wel En er is zoveel in de buurt te doen, heb er echt zin in :dance:
Landal in Vaals is niets aan, meer voor oudere mensen vind ik.
En weinig subtropisch bad; het is een wedstrijdbad en een apart bubbelbadje :think:
@Rooike wrote:
En weinig subtropisch bad; het is een wedstrijdbad en een apart bubbelbadje :think:
en een leuke kinderhoek/speelbad met allemaal speelgoedfonteinen , blokken, gietertjes etc.

@Rooike wrote:
Voor de oudste van jou zal het zeker minder interessant zijn/worden, maar voor de kinderen in onze leeftijd is het echt een aanrader.
Kan mij dan wel voorstellen dat jouw dochter niet meer in het indoorspeelparadijs wil spelen.

@mickey wrote:
Hai Mir,
Ja was… ik kreeg een miskraam. Maar ben gelijk zwanger geraakt van Mika, inmiddels 4 maanden alweer en ben nu een oktober mama 2007.
We hebben een 6 persoonshuisje geboekt, 6v dacht ik… Fijn om goede verhalen te lezen.
Dat het zwembad niet subtropisch was wist ik idd. Maar Enzo vermaakt zich hier ook welEn er is zoveel in de buurt te doen, heb er echt zin in :dance:
Wij hadden ook een 6-persoonshuisje en er zit standaard boven een traphek in. Vind ik persoonlijk ook wel een veilig gevoel.
Veel leuke plaatsjes in de omgeving om te bekijken.
Ik ben trouwens destijds zwanger geraakt van Boaz in Landal Vaals

Veel plezier in ieder geval.
Laat je het nog even weten wat je er zelf van vond.
@Mir71 wrote:
@Rooike wrote:Landal in Vaals is niets aan, meer voor oudere mensen vind ik.
Voor de oudste van jou zal het zeker minder interessant zijn/worden, maar voor de kinderen in onze leeftijd is het echt een aanrader.
Kan mij dan wel voorstellen dat jouw dochter niet meer in het indoorspeelparadijs wil spelen.![]()
Toen ik daar was, was mijn dochter 4 jaar oud en die vond er al niets meer aan.
En wat indoorspeelpaleis; een grote ballenbak?
(of hebben ze uitgebreid die jaren?)
Voor ons als volwassenen is er ook bar weinig te doen.
@Rooike wrote:
@Mir71 wrote:@Rooike wrote:Landal in Vaals is niets aan, meer voor oudere mensen vind ik.
Kan mij dan wel voorstellen dat jouw dochter niet meer in het indoorspeelparadijs wil spelen.![]()
Toen ik daar was, was mijn dochter 4 jaar oud en die vond er al niets meer aan.
En wat indoorspeelpaleis; een grote ballenbak?
(of hebben ze uitgebreid die jaren?)
Voor ons als volwassenen is er ook bar weinig te doen.
Het is echt een hele grote ruimte met in het midden wat tafeltjes en stoelen. Je hebt van die hele grote klim- en ballenbakken die ze in Ballorig ook hebben. Ook een groot springkussen en diverse stevige driewielers voor de kinderen. Voor de grotere kinderen hebben ze ook van die klimwanden.
Nee, het klopt dat er voor de ouderen niets is, maar mijn motto is toch wel met die kleintjes, als zij het naar hun zin hebben, heb ik het ook.
Enne, ik ben geen promotor van Landal als je dat soms gaat denken…hahahahaha…, maar gaan wel vaak naar diverse Landalparken sinds wij kinderen hebben…

@Rooike wrote:
Vond ik ook :oops: Wij zijn vorig jaar geweest en ga NOOOOOOOOOOOOOOOIT meer. Maar ik moet eerlijk bekennen dat ik niet echt een “parkenmens” ben dus misschien geen maatstaf.
We kregen een vreselijk oud krotje van een huisje. Hij was erg vies en zat vol met hondeharen :sick: Misschien pech hoor, kan me namelijk niet voorstellen dat ze allemaal zo zijn. Ik heb direct aan de balie gevraagd of ze er iets aan konden doen en kreeg direct een nieuw "CARA"schoon huisje (luxer ook nog, dat was boffen

Doe je de groeten aan Bollo van Midas :mrgreen: