Wie heeft ervaring met Landal Het Vennenbos?
Op de Landal-site lijkt het een mooi park, voornamelijk vanwege het uitgebreide subtropische zwembad en de plaza. Maar als je wat rond leest op Zoover en Vakantiereiswijzer zouden de bungalows erg eenvoudig en gedateerd zijn? We hoeven niet een superdeluxe bungalow, maar het moet allemaal wel een beetje netjes, heel en schoon zijn.
Wij gaan al jaren minstens 1x per jaar een weekend naar een kinderbungalow. Kinderen vinden het geweldig. Leuke kinder/speelkamer.
Huisjes zijn wel oud,maar wel opnieuw geschilderd.Maar verder altijd een schoon en heel huisjes gehad.
Zwembad en omgeving is super.
Wij zijn er geweest in 2010 dus toch al wel een tijd geleden. Ja de huisjes zijn eenvoudig en soms wat gedateerd, maar wel redelijk schoon. Maar ik verwacht ook niet zoveel van een bungalow, het is geen hotel Maar erg fijn park en mooi zwembad en leuk plaza.
in 2010 geweest, huisjes inderdaad gedateerd, maar omgeving en het park zijn schitterend.
Bedankt voor jullie reacties!
We hebben ervoor gekozen om met Hemelvaart zes dagen weg te gaan in plaats van een weekend. Omdat we langer gaan, kunnen we ook iets verder weg. Dus voor een park in Duitsland gekozen. Maar wie weet is Het Vennenbos voor later nog een optie.
Het Vennenbos is jeugdsentiment, altijd een bijbaantje gehad tijdens mijn studie. Als je voor een luxe bungalow gaat moet je daar niet zijn. Maar omdat het Vennenbos vroeger van gran dorado en center parcs geweest is, is het één van de weinige landal parken met meer faciliteiten op het park zoals uitgebreide plaza en subtropisch zwembad enzo.
Voor nu veel plezier in Duitsland, en misschien nog ooit naar het Vennenbos.
ik sluit me helemaal bij femke aan.
het vennebos is leuk.
de huisjes zijn inderdaad oud, maar wel schoon, netjes en heel.
enkel wat gedateerd misschien, maar heb je dat niet in elk park?
Knipoogje Nee, gedateerde huisjes heb je niet in elk park. Op veel parken worden huisjes gerenoveerd. Dus nieuwe keuken, modernere inrichting, nieuwe bedden.
Voor ons hoeft dat niet persé. Het belangrijkste is dat het schoon en netjes is. Wat de kritieken van Het Vennenbos betreft, komt het park in dat opzicht niet heel erg goed uit de bus. Ik gruwel van vieze huisjes, zoiets kan mijn vakantie behoorlijk verpesten. Dus dat is het belangrijkste waar ik naar kijk. Voor de rest maakt het me niet zoveel uit.
Wij zijn denk ik 10 jaar lang elk jaar geweest met Pinksteren met de hele familie…
Ik vind het een top park, huisjes zijn allemaal gerenoveerd. Park is leuk veel te doen voor jong en oud en het subtropisch zwembad is fantastisch.
Helaas sinds het overlijden van mijn opa gaan we er niet meer naar toe, maar ik hoop straks met mijn eigen gezinnetje een traditie op te bouwen in het Vennenbos
Ik denk met veel plezier en leuke herinneringen aan het Vennenbos.
Bij ons was het huisje vorig jaar januari echt smerig!! Spinnenragen hingen overal en de keuken was echt vies (plak op aanrecht, kastjes etc).
Daar zijn ze overigens wel voor terug geweest om schoon te maken.
Huisjes zijn oud en wat simpel ingericht, er is bijvoorbeeld geen waterkoker maar fluitketel, geen vaatwasser, geen senseo. Maar het is maar net wat je ervan verwacht. Wij zijn altijd vrij luxe huisjes gewend maar wisten dat het hier niet zo luxe was als en daardoor hebben we wel een enorm leuke week gehad!!! Alleen de start qua schoonmaak was even wat minder, maar dat hebben ze wel goed gemaakt! Al hadden ze weinig tijd en kreeg ik de kriebels dus heb ik het daarna nog een keer gedaan :oops:
Ik zou er toch ondanks de schoonmaal best nog een keer heen willen. Nadeel vind ik wel dat het altijd druk is op het park, zwembad altijd vol enzo. maarja we gingen altijd buiten het seizoen en hadden het vrijwel overal altijd heel rustig. Dit park is zelfs buiten het seizoen druk