Wie is hier een keer geweest?
ik heb nl een bon dat ik voor 149 euro een midweekeind kan boeken…
Ben erg benieuwd of het idd kindvriendelijk is, en leuk natuurlijk…
alvast bedankt…
Wij zijn 2 maanden terug geweest (met z’n 2tjes ja, zonder kids)
Vonden het een leuk park, zeker voor de kids denk ik.
Heb ze in ieder geval wel zien uitleven in het zwembad, voor ons zijn er ook nog heerlijke kruidenbaden (hééérlijk), sauna’s, zonnebanken etc. Midgetgolf was overigens ook leuk en je kan er ook vissen. Voor de kinderen werden er veel dingen georganiseerd (maar was wel hoogseizoen natuurlijk) zoals bingo, speurtochten, beachvolleybal wedstrijden, voetbalwedstrijden etc. etc. waar Puk en Pelle natuurlijk bij zijn. Wij zijn ook regelmatig de Fun House ingeweest (en ben er met prijzen vol teruggekomen :mrgreen:), is zowel leuk voor de kids als volwassenen ! :thumbup: Daarna gezellig op het terrasje op de park plaza 's avonds zitten, erg gezellig en sfeervol omdat er veel live muziek is en het vanwege het (toen nog lekkere) weer gezellig druk was nog. Je heb er ook een aantal bowlingbanen met geloof ik ook discobowlen.
De Park plaza zelf vond ik trouwens erg gezellig om alleen al doorheen te wandelen. :thumbup: De supermarkt is erg volledig voor een park-supermarkt :thumbup: Wij hebben er letterlijk al onze boodschappen kunnen doen, en het verbaast je echt wat ze er allemaal hebben. Ernaast zit een hele leuke Giftshop, vol met speelgoed, souveniers, luchtjes, kleding, boekjes en noem het maar op, ook daar zijn we regelmatig in geweest :thumbup: Verder heb je er 3 restaurants en een snackbar (waarbij de patat/kroketten nog verrassend lekker zijn).
Voor buiten het park heb je ook een aantal dingen te doen, al moet je daar wel een beetje voor rijden. Zo zijn we naar aardbeienland geweest (érrug leuk en lekker !) en naar Zooparc Overloon bijv. (ook érrug leuk, je kan zo tussen de dieren door wandelen)…
Wij hebben het er goed naar ons zin gehad. Enig nadeel vonden wij alleen ons huisje. Nu waren wij met zijn 2tjes en hadden wij dus ook een 2 persoons huisje, dus zal dat wellicht wel anders zijn. Het was opzich wel knus, maar érg vochtig. De schimmel stond letterlijk op de muren en de dekens waren klam van het vocht. Maar goed, kwam misschien ook wel door het weer toen (constant 30 graden).
Selena,
bedankt voor je super uitleg…
ik wil 18 nov. gaan,
en hier een klein vismannetje…
heb er helemaal zin in :mrgreen:
Is leuk :thumbup:
Wij zijn vorig jaar geweest, echt een prima park!
Mooi zwembad, leuke speeltuin met een kasteelklimding, binnen nog een klim en klauter geval.
Huisjes waren ook netjes, park is heuvelachtig…heb me een breuk geduwd met de kinderwagen :mrgreen:
Ooo en hele prettige bijkomstigheid…Roermond is niet zo ver weg, dus shoppen gaat ook heeeeel prima
Naar Roermond (Designer Outlet Roermond) zijn we ook geweest ja, was erg leuk :mrgreen:
Ben inderdaad nog vergeten te melden dat er buiten ook allerlei klauterdingen staan in het zand (toen ook een springkussen), rond het meer (in het centrum bij de park plaza). Ook binnen heb je een kleine indoor-speeltuin achtig iets
Zeker een leuk park. Huisjes zien er aan de buitenkant oud uit, maar zijn van binnen mooi opgeknapt. Wij hadden een mooi en schoon huisje, maar naast ons is een stel uit het huisje weggegaan omdat het erg vies was. Dit is toen door Landal wel heel goed opgepakt, dus de service is er ook goed.
Verder is alles al gezegd denk ik, veel plezier alvast!
En ze hebben er als je met de pont aar de overkant vaart erg lekkere vlaai!
Wij zijn 2,5 jaar geleden een week naar Lommerbergen geweest. Een leuk park, erg uitgebreid met een plaza, winkeltjes, leuk zwembad.
Een nadeel vonden wij dat de huisjes niet erg groot en niet zo praktisch ingedeeld zijn. Wij hadden een vijf-persoonshuisje met zijn drietjes, maar dat was aan de kleine kant. Er was geen goede bergruimte, en je hebt geen halletje waar je bijvoorbeeld een buggy neer kunt zetten. Je staat meteen midden in de keuken. Dus we konden onze spullen en de buggy nauwelijks kwijt. Het huisje op zich was wel netjes en schoon.
En het is een autovrij park. Dus elke keer een eind lopen met je boodschappen en kindje.
Maar voor de rest hebben we het erg naar onze zin gehad, we zouden zeker wel een tweede keer gaan.
wij zijn vorig jaar in april geweest. Kids vonden het er echt super. Zowel buiten leuke speeltuin (grote voor de grotere en een kleine voor de jongere kindjes), minigolf met sprookjesfiguren, binnenspeeltuintje, strandje buiten aan de vijver…
Wij hadden de fietsen van de kinderen ook bij maar ze hadden het wel lastig om te fietsen daar omdat het er erg omhoog en omlaag gaat overal, zeker als ze net kunnen fietsen wel moeilijk. Ook de buggy duwen is best zwaar
Het huisje was ok maar erg klein, wij hadden een kinderbungalow en dus een speelkamer voor de kids en die was wel ruim, maar verder amper plaats om iets te zetten.
Supermarkt is wel erg duur, maar dat zijn ze altijd in die parken.
Maar zeker een aanrader, het is er leuk!
Wij zijn in augustus een weekend met 8 volwassenen en 2 baby’s geweest.
Het zwembad was echt leuk, ook voor onze kleintjes al. Fietsen in de omgeving schijnt ook heerlijk te zijn (hebben 4 volwassenen gedaan). Wij zijn ook naar de kinderboerderij geweest, wat ook erg leuk was.
Minder was dat er bij ons is ongebroken, maar de dader is gepakt. Het super toffe en nette was wel dat wij een horecabon van 200 euro hebben gehad en we in mei weer een weekend gaan met z’n 10en (voor niks).
Wij zijn in september nog in CenterParcs (Het Heijderbos) geweest en vonden Landal stukken leuker, huisje was ook veel toffer en mooier.