laminaat

Heeft iemand ervaring met het kopen van laminaat per internet?



We weten precies welk merk en welk soort we willen, en hebben even gestruind op internet. Scheelt in prijs toch wel met de winkel, maar ja…moet je zoiets nou via internet kopen?!

Geen ervaring mee, maar wel een keer laminaat laten bezorgen zonder van te voren naar het laminaat gekeken te hebben (althans zonder grondig bekeken te hebben :oops: ), en het bleek zo krom te zijn als… 8)



Sindsdien let ik heel goed op als ik iets dergelijks aanschal. Het ruilen verliep namelijk niet erg klantvriendelijk…

wij hebben het niet via internet, maar gewoon van IKEA… Tundra… ligt er al 7 jaar en ziet er goed uit (op een paar dingen na… maar dat is onze eigen schuld)

Via internet kan vaak een Bkeus zijn van de grote merken zodat ze het goedkoop aan kunnen bieden,maar jij dat dus niet weet.

Behalve als je het gaat leggen of er nog iets bij wilt hebben.



Ikzelf werk in een woonwinkel waar we ook laminaat verkopen en je moet eens weten hoeveel mensen er achteraf spijt hebben.

Als je de vloer/het laminaat al ként en weet hoe de kwaliteit is, en het scheelt geld zou ik het wel doen ja. Anders niet. Geen ervaring mee overigens.

@Corry wrote:

Via internet kan vaak een Bkeus zijn van de grote merken zodat ze het goedkoop aan kunnen bieden,maar jij dat dus niet weet.

Behalve als je het gaat leggen of er nog iets bij wilt hebben.



Ikzelf werk in een woonwinkel waar we ook laminaat verkopen en je moet eens weten hoeveel mensen er achteraf spijt hebben.




Super bedankt voor je tip!

Dan gaan we het dus niet doen :wink:

Het nadeel is vaak,dat als er iets mis is,dat je dan nergens terecht kan :wink:

Wij hebben van i-net. Eerst geinformeerd bij een goede zaak en daarna via i-net bij een andere zaak n de aanbieding gekocht en laten bezorgen. Was hartstikke goed goedkoper en niet krom!