Lalaloopsy pop

Wie kent deze?



Het lijkt mij zo’n leuke pop voor jolijn om te geven met 5 december.

Dan heeft ze eindelijk iets wat echt voor haar is, nu speelt ze met het speelgoed van haar broers.

Is ook niks mis mee natuurlijk maar tis wel een meisje dus laten we het speelgoed voor een meisje hier dan ook maar eens flink introduceren.



Dus wie heeft zo’n pop voor haar dochter en wat vind je ervan?

Mijn dochter heeft er geen maar ik vind ze wel heel schattig. Ik zou wel in de gaten houden dat deze pas vanaf 3 jaar zijn en dus goed kijken of er geen onderdeeltjes aan zitten die ze zou kunnen inslikken.

Mijn oudste dochter heeft ze niet, maar vind ze wel helemaal geweldig. Ik vind ze alleen wat prijzig, ze zijn €25,- . Een babyborn is ook duur, maar daar spelen ze echt anders mee volgens mij, maar kan me vergissen hoor.

Ik denk dat mijn dochter zo’n pop ook leuk zou vinden, maar zij is wel wat groter. Voor zo’n klein meisje zou ik zelf kiezen voor een mooie zachte pop met een lief gezichtje (dus ook geen enge babyborn :shifty: ), waar ze echt mee kan gaan nabootsen in haar spel; een ‘echte baby’ dus.

Mijn dochter heeft wel vergelijkbare poppen maar daar speelt ze niet echt mee, sleept ze wel mee en knuffelt ermee, maar met de echte poppen speelt ze veel als een moedertje.



Ik geef zelf de voorkeur aan de antroposofische zonnekindpoppen, oa omdat het gezichtje daarvan neutraal is, zo kan het kind dus prima spelen dat de pop slaapt (zonder ogen die open blijven), dat de pop blij is of verdrietig enz.

Ik vind die zonnekindpoppen juist ‘eng’… :eh: :?



De Lalaloopsy poppen zag ik dit weekend in een folder staan, die wilde ik zeker op het verlanglijstje voor oudste hebben, en tot mijn grote vreugde, zette zij ze er zelf ook bij! :inlove:

Ga ze ook op het lijstje voor de jongste zetten, dan komen ze eerst op de plank te staan, en mag ze er later mee spelen, als ze groot genoeg is…

Ik vind ze niet leuk, ik kan me ook niet voorstellen dat mijn meisje (zelfde leeftijd ongeveer) hiermee zou spelen. Denk dat je met blokjes/fluitjes of leuke dingen van v-tech. Mijn meisje is dol op

Benthe wilde hem ook, maar ik heb hem van dichtbij bekeken, maar vond het toch niks…

Ze zijn van vrij hard plastic met een stoffen rokje…



Hier zijn we er tocjh maar vanaf gestapt…

@wisje wrote:

Benthe wilde hem ook, maar ik heb hem van dichtbij bekeken, maar vond het toch niks…

Ze zijn van vrij hard plastic met een stoffen rokje…



Hier zijn we er tocjh maar vanaf gestapt…




zelfde

mandy: idd… zo rollenballenbaan! het einde!! onze zoon speelt er ook dagelijks mee, al is hij nu even o pzolder, hij ging em continu slopen. We hadden een ballenbaan!



Geweldig!!!

M heeft een stoffen pop al zo lang als ik me kan herinneren en die gaat werkelijk o-ver-al mee naar toe! Poppejans heet ze. :inlove:



(gewoon heel simpel, was nog geen 10 euro denk ik)



Heel af en toe gaat Poppejans ook op zwemles (in de wasmachine) en kan dan weer een poosje mee.



Ze heeft ook een andere pop (wat oma noemt, een ‘echte pop’) maar daar speelt ze nauwelijks mee. Het is altijd Poppejans! :smiley:

Arielle vind popjes pas leuk sinds ze twee is, daarvoor had ze genoeg aan haar knuffelpoezen.

Ik wil zelf niet dat ze van die plastic Baby born achting poppen heeft. Ik heb voor jaar een knuffelpopje (zonnekindpopje) genaaid en daar moedert ze heel lief over. Het wordt steeds meer spel/uitgebreider.

Ik weet niet of ze dat met zo’n plastic popje met rokje ook zou hebben. Ze kleed het zonnekindpopje het liefst steeds aan of uit.

Mijn meisje heeft een zonnekind pop en een babypop van Carolle (een lang gekoesterde wens die 5/12/10 uitgekomen is, ze vroeg om een babyborn maar ik vind die zo lelijk, groot en hard!), met een zacht lijfje.

Op het moment is vooral de babypop favoriet.

Lucia en Baby-Baby horen al helemaal bij de familie :wink: .



Mijn zoon heeft trouwens ook een zonnekindpop, Kleine Th.omas, en dat is echt zijn steun en toeverlaat! :inlove:

Ik vind de grote lalaloopsy’s heel leuk, maar ze zijn hard en niet knuffelbaar. Onze dochter zou het denk ik daarom niets vinden.

We hebben een lappenpop van de prenatal, een rubens barn pop ( :inlove: ) en een little baby born en little annabel. Deze laatste hebben een zacht lijf en zijn kleiner dan de grote baby born. De grote baby born wil ik ook niet. Wel wil ik nu graag een baby born aziatische pop. Net zo klein als de littles, wel hard lijfje, maar met haar en heel schattig. Toch heb ik ook weer een lappenpop op het lijstje staan. Ik zou het dus zelf niet doen.



Ik vind de baby born juist niet eng hoor, ze vinden ze helemaal leuk hier. En ook al gaan die oogjes open en dicht, ze spelen toch wel wat ze zelf willen.