lalalalalalalalalalalalalalalalala

ik verveel me te pletter…

Wat ben je aan het doen dan?



Ik zit in de nachtdienst en heb wel wat te doen hoor. :lol:

ik zit ook in de nachtdienst, maar hoewel we vol liggen is het zoooooooooooooooooooooooo rustig…



of ik ben gisterennacht wellicht te chagerijnig geweest, zodat niemand me meer duft te bellen…





ach, het is al weer bijna 6 uur :wink:

Doe hier om het uur een rondje dus heb het wel beetje druk.



En doe de was ff. Werk op in de gehandicapten zorg.



Heb 4 huizen en op elk huis zijn 6 bewoners. Dus valt op zich wel mee.

Zal zo maar ff weer een rondje doen :lol:



Hoeveel nachten moet je nog?

Ikke 2 na deze.

joepie, ik ben thuis!



nu nog een nachtje, maar eerst lekker met de kids ontbijten en daarna slapen

weltrusten

Lekker geslapen?



Hier gelukkig wel en ook lekker lang. Moet na vannacht nog 1 nachtje.

Heb je het weer zo rustig of is het nu wat drukker?

Ik heb best aardig geslapen, het was er het weer ook wel voor



Hier is het nu en stuk drukker (gelukkig), een flink delirante dame, en een obstinate man…, een aantal ok`s voor morgen, een doodzieke mevrouw en een opname die over 30 minuutjes komt.

(werk in alg ziekenhuis, dus is vaak hollen of stilstaan)



en? hoe is het bij jou.



Straks al ik thuiskom, ga ik de kinderen naar de schoolfotgraaf (creche) brengen, en zelf even in een tuincentrum neuzen. Als ik de kinderen weer ophaal neemt mijn man het over en mag ik nog even slapen.



Eind van de middag weer cursus…pfffff, zie er best even tegen op hoor!

Hier is het ook wat drukker.

Moet hier nadenken over een ander systeem voor het uitzetten van medicatie.

Dit gebeurt nu op een niet handige manier. Alles wordt uitgezet in cupjes die elke dag hergebruikt worden. En dan op een soort bred gezet.



Heb dus 4 huizen met op 3 woningen elk 6 bewoners en dan op het 4de huis varieerd het tot 7 geloof ik.

En dan hebben sommige wel 8 keer op een dag medicatie zie daar maar eens een handig systeem voor te bedenken.

Lastig hoor.



Das wel een pittig dagje voor jou die straks komen gaat dan.



Hier ga ik slapen als ik thuis kom en vriendlief brengt de kleine naar de psz en dan slaap ik 2 1/2 uur en dan haal ik hem op en dan gaan we samen ff eten en dan hoop ik dat ie nog 2 uur slaapt en ik dus ook en dan ga ik er rond 19 weer in tegelijk met hem en dan tot een uur of 22.



Maar ga ff weer rondje lopen.