Wesley heeft sinds do avond een AB kuur vanwege urineweginfectie, ik moet zn temp in de gaten houden, nu heeft hij s
morgens een temp van 36,2, smiddags trekt het bij naar de 37 en s
avonds zakt het weer naar de 36,5 :think:
is dat normaal, zou ik daar de arts over moeten bellen?
hij slaapt nu heel veel, maar de momenten dat ie wakker is, is hij wel heel vrolijk
Je hoeft je nog geen zorgen te maken hoor!
T.ygo reageerde als baby wel eens met ondertemp maar dan zat hij echt in de 35. En dan nog was er geen reden tot paniek.
Lekker warm aankleden en regelmatig tempen dat hij niet te warm wordt Bij T.ygo daalt zijn temp ook s nachts gerust richting de 36. Dat hoort gewoon bij hem. Hij heeft bijvoorbeeld bijna nooit koorts in de nacht. Altijd alleen overdag.
Iedereen zijn "basis"temperatuur is anders. Die van jou zoontje is gewoon aan de lage kant, maar de temperaturen die jij noemt zijn wel gewoon acceptabel hoor!
Zo heeft Lenn bijna altijd 's avonds wat verhoging, 37.7/37.8 ongeveer. Dat is normaal voor hem, hoort bij hem.
Beterschap met je kleintje!
bedankt voor jullie antwoorden :-*
ik vroeg het me af of het kwaad kon, vanwege de AB
36,5 is voor 5 mnd niet laag hoor
Onder de 3 mnd weer wel…
Lichaamstemp veranderd de dag door afhankelijk van wat een kindje doet.
En vanwege zijn infectie kan het zijn dat de temp schommeld, lichaam is toch bezig om er iets uit te werken dat niet welkom is
juul zit elke dag rond de 37,7 is dat ook normaal.
Ik wilde wat uitleggen maar merkte dat ik het niet " normaal begrijpend" kan doen ( snappen jullie het nog?? )
Deze link komt in de buurt van wat ik wilde gaan zeggen
http://www.ouders.nl/kindarts/ka1515.htm
dit was erg duidelijk :thumbup:
tl heeft 's avonds altijd een temp van 35.3. Dit hoort gewoon bij haar en maakte neits uit!
Keano heeft 's avonds ook tussen 36.3 en 36.7 overdag weer tussen de 36.8 en 37.6
Ook heel normaal neem ik aan…maak me er niet te druk om…
bedankt voor jullie antwoorden
de AB slaat aan en zn temp blijft stabiel :thumbup: