lage rugpijn en buikpijn, eisprong??

Hoi meiden,

Ik heb nu iets wat ik nog niet eerder heb gehad sinds ik ben gestopt met de pil. Ik heb sinds gisteren een ontzettend vervelende zeurende pijn in m’n rug (zij) en af en toe buikpijn, soms zo erg dat ik er misselijk van word.

Kan dit m’n eisprong zijn? Op zich zou die nu ongeveer moeten zijn en we hebben dinsdag nog geklust :oops: Ennn…is dit normaal? Ik moet eerlijk bekennen dat het m’n humeur ook geen goed doet. Ik ben momenteel echt van jantje lacht jantje huilt (binnen 5 minuten :wall: )

Groetjes,

Angelique

hoi!

Het zou kunnen, ik had rond mijn eisprong ook altijd een zeurderig gevoel in mijn zij en rug… maar toen ik zwanger ben geraakt heb ik eerlijk gezegd niets gevoelt… was er toen niet meer zo mee bezig…

Ik hoop natuurlijk voor je dat het raak is!

Hallo,

Ik heb altijd een stekende pijn aan 1 kant van mijn zij. Als je het zeker wilt weten kun je ook een paar dagen een ovu test gebruiken.

Die heb ik ook een paar dagen gebruikt, en tewijl ik de steken had gaf de test aan dat ik mijn eisprong had :smiley: :smiley:

hey gizmo!

heb dezelfde kwaaltjes als jou… rugpijn en zeurdirige buikpijn en het ergste is humeurverschillen, even ben ik vrolijk en 10 min later zie ik het niet zitten en ben ik aan het :cry:

K moet nog 4 daagjes… ik wacht af

Hoi Dina,

Erg he dat wachten, ik moet nog 6 dagen :?

Ik moet zeggen dat ik nu ook best last heb van m’n borsten (voelen zwaar aan) en ik heb om de haverklap honger :think:

Maar goed net wat je zegt we wachten het af. Ik hoop voor je dat het raak is!

Groetjes,

Angelique

Hallo,

Ik moet nog 2 dagen wachten zucht :frowning: Ik voel me al een paar dagen niet lekker maar ik voel me ook niet zwanger. Dus wachten we nog maar ff.

Succes allemaal!!

hallo dames,

breek even in* vandaag ook wat last van pijn in onderrug en lage buik. het is heel te verdragen maar ik voel het wel. hopelijk mag dit mijn eitje zijn. :pray:

ik duim voor jullie allen hier hoor!!! wat spannend hier!!!

breek uit*

groetjes lynn mama van senne* en :**:

Lynnty ik hoop voor je dat het je eisprong is, bij mij heeft het ook wel ff geduurd voordat ik wist wat die pijn steeds was.

Bij mij zeurt het eerst de hele dag, met felle steken en op het laast doet het echt pijn.

succes

Bigsby Ik moet ook nog een dag afwachten :pray:

Lynty dank! en ik hoop ook voor jou :smiley: !!

Dina, ik hoef geloof ik helemaal niet meer te wachten, gister en vandaag had ik een heel vaag streepje :smiley: :smiley: :smiley:

Morgen maar een andere test halen en woensdag nog maar eens proberen.

Succes!!!

Bigsby Alvast gefeliciteerd!!! :inlove: :dance: :dance:

K ben benieuwd morgen.

K begin te twijvelen, ik heb buikpijn en af en toe rugpijn, maar geen last van borste ed. :frowning:

Als ik kon testen vandaag had ik t gedaan, morgen dan maar

ps: k zie dat we even lang ezig zijn

Dina ik ben gister al begonnen met testen dus waarom kan jij het vandaag niet dan? of heb je geen testen in huis?

Het zal wel leuk zijn als we samen (tegelijk) nu zwanger zouden zijn hé?

Ik had ook nergens last van hoor, mijn borsten deden zeer en was af en toe misselijk, achteraf had ik veel meer klachten.Ik was de afgelopen 2 weken al heel gevoelig voor alles om mij heen en voelde me ook niet erg lekker, maar eigenlijk had ik overal een verklaring voor.

Ik :pray: :pray: :pray: voor jou, dan kunnen we samen naar de december mamma’s

Bigsby gefeliciteerd!!

Geniet er lekker van!

bigsby gefeliciteerd meis!!!

geniet ervan zou ik zeggen, en die tests zou ik niet meer doen hoor, een streep is een streep weet je :smiley: :smiley:

ik duim verder voor de andere dames hier hoor!!! :thumbup: :thumbup: :pray: :pray:

Bigsby dank je!!!

Nou ik wacht af, morgen laat ik het weten :smiley:

:cry: geen 2007 mamma.

Vandaag is de :evil: op bezoek gekomen… was voor even blij :cry:

ooww, dina, wat balen!! :frowning: , maar er komen nog nieuwe kansen, en ik blijf verder mee duimen hoor met je meis!!! :hug: