lage buikpijn

Sinds zaterdag heb ik last van een lage buikpijn, net boven mn schaambeen. Als ik iets doe waarbij ik kracht gebruik zoals kind optillen, of zelfs bij stofzuigen of boodschappenkarretje duwen heb ik er meer last van,maar zelfs bij stilzitten voel ik het af en toe.

Het is een pijn die niet continu aanwezig is, maar het is een soort van steek.

Ik herken het niet zodanig als bandenpijn. Maar wat het dan wel is?



Herkent iemand het misschien?

Heb niet het idee dat ik hier nu de vk voor moet bellen dus hoop dat er ervaringsdeskundigen zijn :wink:

Blaasontsteking?



Of anders gewoon ‘buikpijn’?..heb dat ook wel eens gehad. Meestal was het na een avondje met een kruikje wel weg :thumbup:

@Lily2006 wrote:

Blaasontsteking?



Of anders gewoon ‘buikpijn’?..heb dat ook wel eens gehad. Meestal was het na een avondje met een kruikje wel weg :thumbup:




Blaasontsteking had ik aan zitten denken maar heb totaal geen pijn bij het plassen en ga ook niet extra vaak naar de wc.



Kruik zou ik kunnen proberen, maar dan had een warme douche ook moeten helpen toch?

blaasontsteking hoef niet altijd gepaard te gaan met pijn he.

Hier ook een blaasontsteking maar ook totaal geen pijn met plassen, wel die klachten die jij heb onderin je buik.

Oké bdankt voor je antwoord. Morgen voor de zekerheid dan aar eens een plasje weg brengen.