k zie hier toch ook wel een before and after hoor ruud :think: :sick:
op de ene foto zijn de polsen de helft van de andere foto :roll:
- zoekt even een lekker volle alyssa :shifty:
k zie hier toch ook wel een before and after hoor ruud :think: :sick:
op de ene foto zijn de polsen de helft van de andere foto :roll:
Heb net zitten zoeken, maar hier op het werk kan ik dus geen foto’s verkleinen… sorry!!!
En ik moet zeggen dat ik heel lang visagiste ben geweest, in een fotostudio en voor diverse commercials…
Maar iedereen heeft iets moois, klinkt cliché, maar ik meen het.
Ik kan bij iedereen de mooie dingen er uit halen…
En ja, die binnenkant blijkt vaak mooierderder…
Maar goed, daarom kan ik nog wel kwijlen bij mooie vrouwen en mannen (van de buitenkant) hoor… :drool:
Ik heb gewoon niks met vrouwen. Ik denk niet snel: Wat een mooie vrouw… :think: Is dat raar? Ik let meer op verzorging e.d…
Ik zou zo dus ook geen mooie vrouwen verder kunnen bedenken, en bij de dames die hier voorbij komen denk ik: Hmmmm.
Ik denk dat ik gewoon raar ben :shifty:
Welneeeee, waarschijnlijk ben je gewoon HEEL erg hetro :mrgreen: 8)
Ik vind Alyssa gewoon slank ook erg mooi :inlove:
Zo jammer he, dat die vrouwen mager zoveel minder hebben…
Hun sexappeal verdwijnt met het vet lijkt wel… :think:
Met hulp van mijn mannetje
Annelieke Bouwers - Sanne in ONM
de 2 mooiste vrouwen
ow die bovenste is mooi zeg !!!
…in het thema van ladies only 8) de zwangere dames…
ik vond catherina veeeeeelen malen mooier toen ze zwanger was, het babyspek deed haar goed :lol: …maar selma hayek :shock: :o :naughty: of was het gewoon die jurk die echt niet kan :think:
ok, de laatste ( voorlopig :mrgreen: ) van mij…namens mijn man:
omdat ze zo “puur” is…volgens hem
annelieke past in dat thema
Grappig om te zien wat jullie mooie vrouwen vinden :mrgreen:
Even voor Ruud, je moet ook niet de mannen vragen waarom er zoveel eng-dunne modellen zijn, maar aan de vrouwen. Die lezen die bladen, die gaan zich met hun vergelijken etc.
Karin Bloemen vind ik overigens echt :sick:
En dat haar al helemaal…Ik word er echt misselijk van als ik haar zie… :think: 8)
Dit is Mark’s all favorite
En dit zijn de mijne…
Al val ik niet echt op blond 8)
Charlize Theron heeft een mooie uitstraling vind ik en dat geldt ook voor Julia Roberts…
Ik ga trouwens ook even een nieuw topic openen geloof ik 8)
over mager gesproken: een bmi van minstens 18 wordt of is al sinds kort verplicht nu toch in de modellen wereld :think:
@Marlous wrote:
Ik ga trouwens ook even een nieuw topic openen geloof ik 8)
Ik vind beide zwangere vrouwen eigenlijk niet zo mooi… (zowel zwanger als niet zwanger). Maar dat is toch een kwestie van smaak.
Sandra Bullock vind ik helemaal leuk! En Julia Roberts heeft ook wel wat.
Van de Nederlandse vrouwen vind ik Kim van Kooten erg mooi. Ik vind haar wat steviger zoals in “Evelien” wel mooier als in “Phileine zegt sorry” bijvoorbeeld.
Even for the record ik vind Karin mooi vanwege haar uitstraling niet haar looks.
En Marlous ooit moet er toch iemand begonnen zijn met die 40kg look?
Smaak wijzigt ook door de jaren er zou nu geen mens meer vallen op de Molly Ringwald van “the breakfast club”.
Wel grappig hoe zij van “roodharig” schoolmeisje in dat soort films veranderde in een mooie vrouw in diverse thrillers.
de nieuwe cora van mora.
Tja, in Rubenstijd waren het volle vrouwen en toen kwam de corset en toen en toen en toen…
Maar er is een opmars hoor Ruud.
Want ik heb een onderzoek gelezen (geen idee meer waar) dat onder 3200 ondervraagde vrouwen, 70% vind dat het beeld dat van vrouwen wordt gegeven in bladen/tv/modeshow’s onnatuurlijk is.
Eerst is het interessant, wat onbekend is, is natuurlijk interessant. Dus modellen met 34 waren een hit. Vrouwen zijn over het algemeen nooit tevreden over hun gewicht, al is het maar 1 kilo, dus het was een soort voorbeeld. Mensen vonden het zelfs ‘mooi’.
Maar nu vrouwen er achter komen dat het niet ‘haalbaar’ is voor hun om er ook zo uit te zien, verleggen ze hun mening en willen veel vrouwen steeds meer 38-40 zien wat de gemiddelde maat tegenwoordig is.
Ik ben vroeger erg dik geweest. Ik vond mijzelf niet mooi, dunne modellen overigens ook niet, maar dat terzijde. Ik wilde geen dik model in prada zien hoor. Dat vind ik gewoon niet mooi…
Dus wat dat betreft ben ik eerlijk. Ik hoef geen modellen op de catwalk met maat 48. Sorry…
Maar ik wil ook geen modellen met maat 34 op de catwalk, vind ik ook erg lelijk en vooral onnatuurlijk.
Nogmaals is er dus een opmars. Vrouwen willen ‘gewone’ vrouwen zien met een normale maat.
@meissie wrote:
de nieuwe cora van mora.
Ik kan dat standpunt alleen maar fijn vinden Lous. :dance:
hahaha nou ze is idd erg irri…hahahaha
en deze dan…vind manlief om te kwijlen zegt ie
owww ellemieke vermolen… Jammer dat die J.S. er mee heeft gezoend…
@meissie wrote:
hahaha nou ze is idd erg irri…hahahaha
en deze dan…vind manlief om te kwijlen zegt ie