:eh: eh… faiz… ze draait aan het bolletje van haar muts… :mrgreen:
eh… wat zeg ik nou?! 8)
mijn absolute nummer 1 van mooie vrouwen is Christina aquilera.
@faizaa wrote:
@Ron wrote:
Pffff… typisch… :roll: DIT zou Azzy nou ook top vinden he… :roll:
Ordi ordi ordi… draaiende vingers door het haar… lippen tuiten… hoge laklaarzen en BLOND… :mrgreen:
Heej Faizaa…je deukt m’n ego… :evil:
( :mrgreen: )
en Ron geniet er juist zo van :lol:

moet je nagaan fai dat 10e mij op Tatjana vind lijken :sick: …qua i.q een enorme belediging…maar dat bedoelde ze niet
@faizaa wrote:
Pffff… typisch… :roll: DIT zou Azzy nou ook top vinden he… :roll:
Ordi ordi ordi… draaiende vingers door het haar… lippen tuiten… hoge laklaarzen en BLOND… :mrgreen:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Het ziet er wel gezond uit…
Jups vrolijk kerstfeest :mrgreen:
Ronnieeeeeeeeeeeeeeeee
Aangenaam voor oor, oog en in the christmas spirit wat wil je nog meer?
Klikkerdeklik 1
Klikkerdeklik 2
:mrgreen:
Hazze… dat kwam er raaaaar uit zeg :mrgreen:
Maar idd hier is het t bolletje maar normaal zijn t de haren :snooty:
Marietje, helaas helaas… hier een liefhebber van blond en das Azzy… ik ga voor donker :think: … dus Azzy krikt je ego weer even op… :mrgreen:
Jen, neej… ik vind jou veel ‘natuurlijker’ dan Tatjana… EN jij bent beauty AND brains… daar ontbreekt het mevrouw Simic idd aan… Foei Mar10e… :mrgreen:
Kiddo, neej die laatste :sick: lelijke mond heeft zij… en die Duitse :sick: hier ook een man die haar geweldig vind… :mrgreen:
Deze meid heeft ook wel iets… misschien ook door die scene met Ally mc Beal… dat ze samen aan het zoenen waren… 8) HOT HOT HOT… :inlove:
@faizaa wrote:
Hazze… dat kwam er raaaaar uit zeg :mrgreen:
Marietje, helaas helaas… hier een liefhebber van blond en das Azzy… ik ga voor donker :think: … dus Azzy krikt je ego weer even op… :mrgreen:
Jen, neej… ik vind jou veel ‘natuurlijker’ dan Tatjana… EN jij bent beauty AND brains… daar ontbreekt het mevrouw Simic idd aan…Foei Mar10e… :mrgreen:
Kiddo, neej die laatste :sick: lelijke mond heeft zij… en die Duitse :sick: hier ook een man die haar geweldig vind… :mrgreen:
Faizaa…mijn kerst is weer helemaal goed!! :mrgreen: :-*
'k heb gelukkig een man die van blond haar en blauwe ogen houdt… :inlove:
Mijn alltime favorite wat betreft mooie vrouwen is absoluut Monica Belluci.
Misschien is ze al eens voorbij gekomen, maar ik heb geen zin om 33 pagina’s door te worstelen
Die tweede van Kiddo, heeft een lekker bekkie!
:mrgreen: :mrgreen:
En faiz… Wat zal ik eens van die van Mc beal zeggen, niet helemaal mijn smaak…
@ruud wrote:
Ronnieeeeeeeeeeeeeeeee
Aangenaam voor oor, oog en in the christmas spirit wat wil je nog meer?
Klikkerdeklik 1
Klikkerdeklik 2
:mrgreen:![]()
Ruud… m.i. zit je in het verkeerde topic!

Hub en ik vinden Gwen een mooie meid, staat ze er al bij?
En hub vindt mij een mooie meid, wat wil ik nog meer

Verkeerde topic? Nahhhhh Sarah is niet lelijk
Ok ze is geen Monica Bellucci maar toch.
Ally McBeal? Valt in de zelfde categorie als de kleine spriet van Sex in the City. :sick:
@ruud wrote:
Ally McBeal? Valt in de zelfde categorie als de kleine spriet van Sex in the City. :sick:
Ja! Ben het er mee eens…
@Marietje wrote:
@faizaa wrote:Hazze… dat kwam er raaaaar uit zeg :mrgreen:
Jen, neej… ik vind jou veel ‘natuurlijker’ dan Tatjana… EN jij bent beauty AND brains… daar ontbreekt het mevrouw Simic idd aan…Foei Mar10e… :mrgreen:
Faizaa…mijn kerst is weer helemaal goed!! :mrgreen: :-
'k heb gelukkig een man die van blond haar en blauwe ogen houdt… :inlove:
:thumbup: :-
Mijn man is hoteldebotel verliefd geweest om roodharigen, is getrouwd met een vrouw met bijna zwart haar en ehmm kan enorm opgewonden raken van mooie blondines… HE LOVES IT ALL… zolang het maar dikke borsten heeft :silenced: :roll: :mrgreen:
En neejjjj die Ally mc Beal neej… word ik ook niet warm van… maar die Lucy hmmm… en jaaaaaaaaaa Monica Belluci… das echt een prachtige vrouw…
En trouwens ik vind Carrie van Sex and the City zo’n mooie vrouw… juist niet zo standaard… echt prachtig… maar komt ook denk ik omdat ze een leuk karakter heeft/speelt in de serie…
Ik mag Azzy wel! :mrgreen: :mrgreen:
Mag ik mee doen :mrgreen:
Zie hier zoveel moois :drool: :silenced:
Deze vind ik dus erg mooi (onder andere )