Ladies only :D

ron…ben jij trouwens de vleeskeurmeester?

@Jennifer77 wrote:

ron…ben jij trouwens de vleeskeurmeester?

proestttttttttttttt

@TaMa wrote:

Nou dan doe ik mee hoor :stuck_out_tongue:

Damn… Tama… :thumbup: hele mooie (lees:geile :mrgreen: ) foto’s van jou zeg…

En Zorro, complimenten zijn altijd leuk… van mannen EN vrouwen… 8)

@Ron wrote:

Dank U Ruud…

Hahha… Ron veegt angstzweet af :mrgreen: :wink:

ron is stil!!

Ik wil wel vleeskeurmeester zijn hoor! Das een baantje die ik met veel plezier zou aannemen…Geheel vrijwillig zelfs!

:mrgreen: :mrgreen:

mooi want ik was ook niet van plan om ook maar een cent te betalen :mrgreen:

Ron heeft het concept quasi onverschillig doen onder het typen en f5en nog niet “helemaal” onder de knie… :mrgreen:

@ruud wrote:

Ron heeft het concept quasi onverschillig doen onder het typen en f5en nog niet “helemaal” onder de knie… :mrgreen:

Jawel, maar er worden hier brownies gemaakt en ik moet de bak met het “restbeslag” uitlikken, ook een dankbare taak…

vlg mij ook niet

@Ron wrote:

@ruud wrote:

Jawel, maar er worden hier brownies gemaakt en ik moet de bak met het “restbeslag” uitlikken, ook een dankbare taak…

ahhhhh wat zielig dat je dat nou MOET!!..misschien is het wel een hint :think:

Nu Ron zo zit te stuiten bij het zien van al dat KoK schoon daardoor wordt ik eig wel nieuwsgierig naar Purpled. :angel:

you’ve read my mind

Nou, dames, kom maar op!

Het “Koninklijk Genootschap Der VrouwenVleeschKeurders” zit met smart op Uw inzending te wachten…

(lees: schiet nou es op met die mooie platen, er zitten er hier een paar met grote ogen en wild kloppend hart met smart te wachten)

zal zeggen gooi de eerste er ff lekker zelf in…graag nog voor ik ga werken

@Jennifer77 wrote:

you’ve read my mind

One of my many talents! 8)

dat houd in binnen nu en pak em beet 3 minuten

@ruud wrote:

Nu Ron zo zit te stuiten bij het zien van al dat KoK schoon daardoor wordt ik eig wel nieuwsgierig naar Purpled. :angel:

Dat moet je toch echt aan Purpled zelf vragen, ik zoek ondertussen wel even…

ja en als je niet gauw opschiet…kom ik ze zelf halen, want ik werk in arnhem vanaaf

ha! je komt maar! :mrgreen:

me no scared!