Goedemorgen,
Ik had even een vraagje…
Het lijkt wel alsof Djanel lacht… Als ik tegen hem praat dan kijkt hij me aan en lacht met zn mondje wagenwijd open :shock: :inlove:
Zijn dit van die lachstuipjes of is het echt bewust lachen? Als je het namelijk zou zien zou je voor het laatste gaan maar is hij daar niet te klein voor?
hier ook de eerste echte lachtjes met 3 weken hoor bij beide kinderen dus het kan wel degelijk! :inlove:
Bij lachstuipjes heb je vaak nieteens echt contact met je baby. Maar hij kijkt je aan, dus ik denk dat ie wel degelijk naar je lacht. ( lief hè :inlove: )
Bram lachte met 5 á 6 weken.
hier was t met 4 weken, maar emma is wel 2 weken te laat geboren
Hij is inderdaad met 41 weken en 1 dag geboren :think:
Ja hij kijkt me echt aan en lacht gericht :inlove: :inlove: :inlove:
Ow heerlijk joh!
Lucas lachte ook heel uitbundig toen hij 4 weken oud was (geboren met 41 weken en 6 dagen)
Pepijn lachte past toen hij 6/7 weken was maar hij is geboren met 39 weken en 6 dagen…
Geniet ervan, ik vond het altijd heerlijk om die eerste spontane lachjes te zien… :inlove:
Denk het wel hoor! :inlove:
Finn lachtte ook voor het eerst toen hij 3 weken was en hij is met 41 + 3 geboren.
Nu krijg ik na elke fles een big smile, heerlijk! :inlove:
Emma lachte ook voor het eerst toen ze bijna 4 weken was. (geboren met 41 weken en 1 dag).
hey tama
eline lachte ook met 26 dagen al
ook zei is wat later geboren (41,5)
heerlijk he als ze zo naar je kijken en dan voluit zo naar je lachen
dat maakt je hele dag weer goed!! :inlove: :inlove: :inlove:
gr loessie
ik denk ook dat hij echt naar je lacht :inlove:
lach stuipjes hebben ze meestal na de voeding en als ze slapen.
en als ze gewoon rustig in je armen liggen zonder dat je ze doel bewust aan het lachen maakt.
:inlove: :inlove: :inlove: