hoihoi
misschien maak ik me druk niks maar bente is een heel rustig kindje en als ik geluk heb krijg ik 1 of twee lachjes per dag.
Ze is natuurlijk 6 weken te vroeg dus die moet ik nog van haar leeftijd aftrekken maar toch
groetjes
marlies
Waar maak je je druk over? Dat ze te weinig zou lachen?
Het eerste lachje komt gemiddeld rond de 6 weken, dacht ik…als jij nu één of twee lachjes per dag krijgt, dan lijkt me dat toch heel normaal?
Het gaat er om dat ze het doet, lijkt me, niet alle baby’s lachen de hele dag door.
Maar misschien een keer navragen op het CB als je je echt zorgen maakt?
nee het is meer dat ze zo rustig is en dat van de lachtjes is is een uiting daarvan.
Mijn andere dochter was gewoon drukker als baby en die was ook zoveel te vroeg
groetjes
marlies
is ze wel alert dan?
ja dat is het ook niet. het is ook moeilijk uitleggen
ik heb het gevoel dat er iets niet klopt naar ik weet niet wat
misschien dan eens aan de verpleegkundige of arts vragen op het CB? De meeste CB’s hebben toch een inloopspreekuur? Daar zou ik eens binnenlopen om advies te vragen. Jij bent de moeder, neem je gevoel serieus! Als het niets is; dan maakt het niet uit. Is het wel wat; dan was je er zo snel als je kon bij.
Als je het gevoel hebt dat er niet klopt, dan zou ik dat met het CB en/of je huisarts bespreken.
En wie weet is het inderdaad niets, misschien is het gewoon een rustig kind, maar dan weet je dat tenminste.
Succes!
Kaylee was ook 6 weken te vroeg, en ging lachen met 11 weken… Het rustige kan natuurlijk ook gewoon karakter zijn :think: